تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «از حجره تا سنگر»
کد خبر: 3865119
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «از حجره تا سنگر»

گروه فرهنگی ــ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان از تمدید مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره «از حجره تا سنگر» در این استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، سرهنگ محمود مهدوی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، امروز چهارشنبه، 27 آذرماه با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره خاطره‌نویسی و داستان‌نویسی با عنوان «از حجره تا سنگر»، گفت: این جشنواره ویژه نقش روحانیت استان کرمان در دوان هشت ساله دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پنجم دی‌ماه سال جاری تمدید شده است، افزود: آئین اختتامیه این جشنواره، معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز آن‌ها اسفندماه 1398 برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با اشاره به جزئیات برگزاری این جشنواره بیان کرد: نخستین جشنواره خاطره‌نویسی و داستان‌نویسی «از حجره تا سنگر» در موضوعات خاطرات شهدا و رزمندگان روحانی در جبهه، حجره‌ها و مدارس علمیه، خاطرات مادران و همسران شهدا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه خاطرات ارسالی به این جشنواره در دو بخش خاطرات خودنوشت و خاطرات دیگرنوشت بررسی می‌شود، گفت: در هر بخش نفرات برتر به‌صورت جداگانه انتخاب می‌شوند.

مهدوی با اشاره به اینکه در خاطرات و داستان‌های ارسالی ذکر اسامی افراد حاضر، زمان و مکان خاطره و.... الزامی است، اظهار کرد: خاطرات بایستی در فایل word در صفحه A4 تایپ شده و به دبیرخانه جشنواره یا به شماره 09132981589 در تلگرام، سروش و ایتا ارسال شود.

وی با بیان اینکه ارسال خاطرات به‌صورت صوتی حداکثر 8 دقیقه با فرمت MP3 با کیفیت مطلوب از طریق پیام‌رسان‌ها به شماره 09132981589 ارسال شوند، گفت: محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد و یک نفر می‌تواند چند خاطره و داستان ارسال کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تأکید کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه جشنواره، به نشانی کرمان بلوار شهید عباسپور، جنب مصلی امام علی‌(ع) اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان یا به شماره تلفن:32735398 -034 و دورنگار‌ 32727417-034 ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha