بنیاد شهید چهارمحال‌وبختیاری کلاس‌های خانگی آموزش قرآن برگزار می‌کند
کد خبر: 3868413
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶

بنیاد شهید چهارمحال‌وبختیاری کلاس‌های خانگی آموزش قرآن برگزار می‌کند

گروه فعالیت‌های قرآنی _ مدیرکل بنیاد شهید چهارمحال‌وبختیاریتیار گفت: کلاس‌های آموزش قرآن به صورت خانگی و محلی در منازل خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان باهدف کاربردی کردن مفاهیم قرآنی در زندگی آنان برگزار می‌شود.

فریبرز نجفی، مدیرکل بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه کلاس‌های آموزش قرآن ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در استان در حال برگزاری است، بیان کرد: این کلاس‌ها در رشته‌های عمومی «روخوانی و روان‌خوانی» و در رشته‌های تخصصی «تفسیر و تدبر در قرآن کریم» در تعداد 82 کلاس در حال برگزاری است که 1800 نفر در این کلاس‌ها شرکت و تحت آموزش هستند.

نجفی گفت: به لطف پروردگار و با برنامه‌ریزی‌های مناسب، اکنون 98 درصد مربیان این کلاس‌ها از پیشتازان و نخبگان قرآنی جامعه معزز ایثارگری استان هستند.

وی با اشاره به تغییر سیاست کلی بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه قرآنی، گفت: 90 درصد کلاس‌های آموزش قرآن به صورت خانگی و محلی در منازل خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان برگزار می‌شود که هدف از این رویه، انس هرچه بیشتر با این کتاب انسان‌ساز، ترویج فرهنگ اصیل قرآنی و دینی، آشناسازی بیشتر خانواده‌های ایثارگر با این فرهنگ و کاربردی کردن مفاهیم قرآنی در زندگی آنان است.

وی  تصریح کرد: قلب انسان در مراحل مختلف زندگی دچار زنگارهایی می‌شود و اگر برای جلا دادن آن اندیشه‌ای نداشته باشیم حتی هلاکت به سراغمان خواهد آمد، لذا یکی از بهترین راه‌ها برای پاک کردن زنگارها توسل به  قرآن و به کار بستن رهنمودهای آن است.

انتهای پیام
captcha