تعلل در زمینه بهبود وضعیت اقتصادی مردم، خیانت به کشور است
کد خبر: 3873834
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰

تعلل در زمینه بهبود وضعیت اقتصادی مردم، خیانت به کشور است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه شاهرود با بیان اینکه برخی خائنان در برابر اقتدار ملت ایران مانع‌تراشی می‌کنند، افزود: تعلل و سستی در زمینه بهبود وضعیت اقتصادی مردم، خیانت به کشور است.

تعلل در زمینه بهبود وضعیت اقتصادی مردم، خیانت به کشور است

به گزارش ایکنا از سمنان،به نقل از ستاد نماز جمعه استان، حجت‌الاسلام عباس امینی،امام جمعه شاهرود امروز 4 بهمن در خطبه‌های نماز جمعه  شاهرود در مدرسه قلعه، اظهار کرد: برخی سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اقتصاد را نادیده گرفته اند زیرا  یک دهه است که ایشان اقتصاد را رکن اول مملکت می‌دانند اما برخی به آن دقت نظر ندارند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی با نام گذاری سال‌های اخیر به اهمیت مقوله اقتصاد تاکید دارند، افزود: اگر کسی در زمینه اقتصاد تعلل و سستی کند حتی اگر قصد خیانت هم نداشته باشد در واقع خائن محسوب می‌شود که در این راستا تسهیل امور اقتصادی به خصوص در زمینه ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری، بیان کر ضروری است و بخش دولتی باید زمینه را برای سرعت بخشیدن به سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم کند.

امینی با اشاره به ضرورت انتخاب فرد اصلح، متذکر شد: همه کشورها برای برگزاری انتخابات قانون دارند و در برخی موارد قوانین سخت‌تری نسبت به ایران دارند و در قانون اساسی جمهوری اسلامی نیز وسیله احراز صلاحیت در انتخابات شورای نگهبان محسوب می‌شود و لذا باید به تصمیم این نهاد احترام گذاشت.

امام جمعه شاهرود با تاکید بر اینکه سپاهیان انسان‌های خالص هستند که برای نجات مردم و مبارزه با استعمار و استکبار وارد عمل می‌شوند یادآور شد: باید قدردان آن‌ها و مجاهدت‌هایشان بود.

انتهای پیام
captcha