گفتمان‌های انقلاب اسلامی در آستان امامزادگان یاسر و ناصر(ع)
کد خبر: 3875585
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶

گفتمان‌های انقلاب اسلامی در آستان امامزادگان یاسر و ناصر(ع)

کانون خبرنگاران نبأ ــ گفتمان‌های انقلاب اسلامی به مدت پنج شب در جوار آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر(ع) طرقبه شاندیز برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ همزمان با سالروز ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دهه فجر، برنامه‌های اداره اوقاف و امورخیریه طرقبه شاندیز ویژه این ایام در جوار آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر(ع) برگزار می‌شود.
گفتمان انقلاب اسلامی با حضور اساتید مطرح کشوری به مدت پنج شب و برپایی محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین‌المللی همزمان با شب ۲۲ بهمن از جمله برنامه‌های شاخص این بقعه متبرکه در ایام دهه فجر است.
آیین معنوی غبارروبی و عطرافشانی بقعه متبرکه، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی با موضوع گام دوم انقلاب اسلامی در فضای مجازی، برپایی نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی و پخش نواها و کلیپ‌های انقلابی همراه با ادامه فعالیت نمایشگاه «سیدالشهدای مقاومت» از دیگر برنامه‌های اداره اوقاف طرقبه شاندیز است.
همچنین در این ایام اطعام متبرک زائران و مجاوران، فضاسازی حریم بقعه متبرکه با نصب بنرها و عکس‌نوشته‌های مزین به رهنمودهای امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(حفظه الله) با موضوع اهمیت حفظ نظام و انقلاب اسلامی و نصب پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بر فراز بقعه متبرکه امامزادگان یاسر و ناصر(ع) انجام می‌شود.
اعظم دوست‌حصار
انتهای پیام
captcha