توزیع 5 هزار سبد کالا و اقلام بهداشتی بین نیازمندان همدانی
کد خبر: 3886200
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲

توزیع 5 هزار سبد کالا و اقلام بهداشتی بین نیازمندان همدانی

مدیر روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان از توزیع بیش از ۵ هزار سبد کالا و اقلام بهداشتی به ارزش یک‌میلیارد تومان از محل موقوفات استان بین نیازمندان و بیماران خبر داد.

توزیع 5 هزار سبد کالا و اقلام بهداشتی در بین نیازمندان همدانیرامین غلامی، مدیر روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت و گو با ایکنا از همدان، از هزینه یک‌میلیارد تومانی درتوزیع سبد کالا و اقلام بهداشتی بین نیازمندان خبر داد.
مدیر روابط عمومی اداره اوقاف استان همدان با اشاره به اقدامات این مجموعه در مقابله با کرونا گفت: با شیوع این بیماری در استان اقدام به توزیع اقلام بهداشتی و سبد کالا در میان نیازمندان کردیم.
وی از توزیع بیش از ۵ هزار سبد کالا و اقلام بهداشتی به ارزش یک‌میلیارد تومان بین نیازمندان و بیماران خبر داد و گفت: این کالاها بیشتر در شهرستان همدان، ملایر و کبودراهنگ از محل موقوفات موقوفه مرحوم بهاءالملک در همدان، مرحوم سیف‌الدوله در ملایر و مرحوم امیرنظام در کبودراهنگ توزیع شد.
مدیر روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان خاطرنشان کرد: نیات موقوفات این خیرین تهیه دارو و درمان و نیز کمک به نیازمندان است.
وی از عدم برگزاری مراسم پنجشنبه آخر سال در آرامستان موقوفه همدان خبر داد و گفت: اداره اوقاف استان به منظور کنترل بیماری کرونا هیچ برنامه‌ای را ۲۹ اسفندماه پنج شنبه آخر سال و ۳۰ اسفندماه جمعه آخر سال در آرامستان باغ بهشت نخواهد داشت.
غلامی به تعطیلی مراسم لحظه تحویل سال در بقاع متبرکه استان اشاره کرد و افزود: ضدعفونی بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان هر روز و در چند نوبت انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha