برگزاری پویش مردمی «کمک مؤمنانه» در طرقبه + عکس
کد خبر: 3892498
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۳

برگزاری پویش مردمی «کمک مؤمنانه» در طرقبه + عکس

فعالیت پویش مردمی محله حصار شهر طرقبه برای تحقق شعار «کمک مؤمنانه» توسط جمعی از جوانان، جهادگران بسیجی و خیرین نیک‌اندیش این محله، آغاز شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ فعالیت پویش مردمی محله حصار شهر طرقبه توسط جمعی از جوانان، جهادگران بسیجی و خیرین نیک‌اندیش این محله، در راستای تحقق شعار «کمک مؤمنانه» بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع آن بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر از شیوع بیماری کرونا، شروع شد.

در این پویش مردمی که با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهید مطهری صورت می‌گیرد، تعداد 70 بسته مواد غذایی همراه با گوشت گوسفندی به ارزش هر بسته 150 هزار تومان بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر از شیوع بیماری کرونا توزیع می‌شود.

همچنین پس از بازگشایی مسیرهای ورودی شهرستان طرقبه شاندیز، با توجه به حضور جمعیت کثیر غیربومی در ییلاقات این شهرستان، در اقدامی جهادی، جمعی از جهادگران بسیجی همراه با طلبه جوان و نیروهای مردمی محله حصار به جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، شبانه خیابان‌ها و معابر این  محله را ضدعفونی و گندزدایی کردند.


قربانی ۱۲ رأس گوسفند جهت توزیع بین نیازمندان


با همکاری خیرین نیک‌اندیش و مؤسسه خیریه حمزه سیدالشهدا(ع) شهر طرقبه، خواهران بسیجی حوزه یک حضرت خدیجه(س) و برادارن بسیجی حوزه یک سلمان مشهد، کمک‌های نقدی بیش از ۱۸ میلیون تومان جمع‌آوری شد و تعداد ۱۲ رأس گوسفند خریداری و قربانی شد.

بسته‌های گوشت گوسفندان قربانی شده، بین نیازمندان مناطق محروم حاشیه شهر مشهد، نیازمندان و مددجویان تحت پوشش مؤسسه خیریه حمزه سیدالشهدا(ع) طرقبه، در بخش شاندیز و طرقبه و روستاهای ابرده، ارچنگ، جاغرق، دهبار، طرقدر، کلاته آهن، کنگ، گراخک، وحیدیه، مایانات، ویرانی و گلستان توزیع شد.
 

اعظم دوست‌حصار
انتهای پیام
captcha