اجرای طرح مجازی «نشاط معنوی» در آستان امامزادگان یاسر و ناصر(ع)
کد خبر: 3912612
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶

اجرای طرح مجازی «نشاط معنوی» در آستان امامزادگان یاسر و ناصر(ع)

مرکز افق آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر(ع) طرقبه شاندیز طرح تابستانی «نشاط معنوی» را به‌صورت مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، به همت مرکز افق آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر(ع) طرقبه شاندیز و با همکاری مدرسه مجازی «شمیم افق» این بقعه متبرکه طرح تابستانی «نشاط معنوی» به‌صورت مجازی از طریق پیام‌رسان ایتا ویژه دختران و پسران در حال برگزاری است.

این طرح مجازی با اجرای سه مسابقه در بخش‌های گلبانگ اذان ویژه پسران ۷ تا ۱۸ سال با ارسال کلیپ اذان، دلنوشته به امام رضا(ع) ویژه دختران ۷ تا ۱۸ سال با ارسال دلنوشته و نقاشی ویژه کودکان زیر ۷ سال همراه با مشارکت والدین با ارسال نقاشی به آیدی‌های مشخص شده همراه با ۳۰ جایزه یک میلیونی ریالی برای ۳۰ نفر برگزار می‌شود.

همچنین کلاس‌های آموزشی در شبکه مجازی پیام‌رسان ایتا ویژه دختران به نشانی eyntsh99_2@ و پسران به نشانی eyntsh99_1@ در محورهای پناهگاه من قرآن و اهل بیت(ع) شامل روخوانی، روان‌خوانی، قرائت، حفظ قرآن کریم و اذان، رنگین‌کمان شامل نقاشی با موضوعات قرآنی، حدیث و شعر و نشاط و سرگرمی شامل کاردستی، کاغذ و برش، کاغذ تا... اجرا می‌شود.

یادآور می‌شود، طرح مجازی «نشاط معنوی» که از ۲۱ تیرماه در آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر(ع) آغاز شده است تا ۲۰ مردادماه همزمان  با سالروز ولادت امام موسی کاظم(ع) ادامه دارد.

اعظم دوست‌حصار
انتهای پیام
captcha