ویژه‌نامه «طلبگی به سبک سیدعلی» منتشر می‌شود
کد خبر: 3926634
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶

ویژه‌نامه «طلبگی به سبک سیدعلی» منتشر می‌شود

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه گفت: پروژه تدوین ویژه نامه‌ای را در دست اجرا داریم که عنوان آن «طلبگی به سبک سید علی» است و در آن شاخصه‌های رفتاری در زی طلبگی مقام معظم رهبری را مد نظر قرار داده و به طلاب منتقل می‌کنیم. 

ویژه‌نامه «طلبگی به سبک سید علی» بزودی منتشر می‌شودبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا برته، 10 مهرماه در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: تولیدات چندرسانه‌ای و ویژه نامه‌هایی که این مرکز تولید کرده در موضوعات و مناسبت های ویژه و مورد مطالبه جامعه حوزوی بوده است.
وی افزود: ویژه نامه‌های راه و رسم طلبگی و روند تحصیلی طلاب، مبارزه با الحاد جدید، معرفی چهره‌های حوزوی و سایر موضوعات مرتبط با حوزه علمیه تاکنون تولید و منتشر شده است.
مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه، گفت: امیدواریم بتوانیم مطالبات رهبری از رسانه را به نوبه خود و به خوبی اجرایی کنیم.
استاد حوزه علمیه قم گفت: با مراکز آرشیوی انقلاب اسلامی همچون صدا و سیما و مرکز اسناد انقلاب اسلامی تعاملات خوبی برقرار کرده‌ایم و از محتوای آنها در تولیدات خود بهره می‌بریم.
وی تصریح کرد: پروژه‌ای در دست اجرا داریم که موضوع آن «طلبگی به سبک  سید علی» است و در آن شاخصه‌های رفتاری در زی طلبگی مقام معظم رهبری را مد نظر داریم و به طلاب منتقل می‌کنیم.
انتهای پیام
captcha