مادر و همسر دو بال موفقیت‌های مردان هستند / ضرورت تبیین تفكرات خلاقانه بانوان انقلابی
کد خبر: 3952048
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵

مادر و همسر دو بال موفقیت‌های مردان هستند / ضرورت تبیین تفكرات خلاقانه بانوان انقلابی

مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس با بیان اینكه در كنار هر مرد موفقی قطعاً یك زن موفق قرار دارد و مرد به تنهایی نمی‌تواند موفق بوده و انگیزه كافی داشته باشد، گفت: هر مردی برای رسیدن به موفقیت نیاز به دو بال حمایت‌كننده مادر و همسر دارد و اگر این دو بال نداشته باشد، قطعاً شكست خواهد خورد.

به گزارش ایكنا از فارس، محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس امروز، 16 بهمن‌ماه در همایش «سیره فاطمی، مكتب قرآنی و منزلت زن در انقلاب اسلامی» با حضور جمعی از افتخارآفرینان مسابقات قرآنی، كارشناسان قرآنی ادارات و پیشكسوتان قرآنی بانوان استان، ضمن گرامیداشت مقام شامخ زنان گفت:‌ امروز مشاهده می‌كنیم كه ارزش زن و مادران در جامعه كنونی چقدر زیباست و بزرگان دین هم نسبت به این قضیه سفارش فراوانی داشته‌اند.

وی با اشاره به محبوبیت شهید سلیمانی در دنیا اظهار كرد: شهید سلیمانی دو بال داشت كه موجب موفقیت ایشان شده بود؛ یكی مادر و دیگری همسرشان بود و این دو بال باعث شده بود تا ایشان حاج قاسم شوند.

اسلامی با تأكید بر اینكه شهید سلیمانی تنها در موضوع جنگ و نبرد حرف اول را نزده است بلكه در اعتقاد، اخلاق، خانواده، سبك زندگی و غیره همواره به‌عنوان یك الگو مطرح است، گفت:‌ كسی جز مادر و همسر ایشان در فكر و اندیشه‌شان در برهه‌های مختلف یاری‌رسان نبوده است.

دبیر جبهه مردمی عفاف و حجاب فارس با ذكر این نكته كه همه شهدا این‌گونه بوده‌اند، گفت: مادران و همسران نقش بسیار شگرفی در اندیشه، انگیزه و رفتار شهدا داشته‌اند و قطعاً‌ زنان در پیشبرد اهداف مردان و در نهایت جامعه بسیار تأثیرگذارند.

وی با بیان اینكه زن است كه می‌تواند افكار مرد خود را مدیریت كند، نقش بانوان را تأثیرگذار و مهم توصیف كرد و گفت: در كنار هر مرد موفقی قطعاً یك زن موفق قرار دارد و مرد به تنهایی نمی‌تواند موفق بوده و انگیزه كافی را داشته باشد.

اسلامی با تأكید بر اینكه هر مردی برای رسیدن به موفقیت نیاز به دو بال حمایت‌كننده مادر و همسر دارد و اگر این دو بال نداشته باشد، قطعاً شكست خواهد خورد، گفت: استان فارس یك استان خوب و فرهنگی است و حرف‌های زیادی در عرصه‌های مختلف به‌خصوص مسائل فرهنگی و مذهبی برای گفتن داریم اما در این زمینه غفلت كرده‌ایم.

مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس خدمات زنان را در دوران دفاع مقدس در عرصه‌های پشتیبانی یادآور شد و افزود: زنان استان فارس نقش‌های بسیار زیبایی را در دوران دفاع مقدس ایفا كردند اما این اقدامات در كجا نوشته شده است. در صورتی كه باید به نسل آینده منتقل شوند.

وی بیان كرد: زیبایی‌های كه در تاریخ بانوان استان فارس وجود داشته است و همچنین بانوان تأثیرگذاری كه در استان بوده و هستند، باید مورد توجه بیشتری قرار گیرند و باید در این زمینه اقدامات در خورتوجهی انجام شود.

اسلامی با بیان اینكه بانوان استان فارس دارای تفكرات و اندیشه‌های زیبایی برای حفظ انقلاب اسلامی هستد و باید این تفكرات مكتوب شوند، گفت: امروز بانوان ما در عرصه‌های جهادی فعالیت‌های بسیار مهم و تأثیرگذاری انجام می‌دهند پس خوب است كه خلاقیت‌ها و افكار نو خود را برای نسل جوان بازگو كنند.

مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس با تصریح اینكه متأسفانه در بحث تولیدمحتوا ضعیف هستیم، گفت: بانوان ما فكر و اندیشه و مطالعه فراوانی دارند اما باید بستری برای انتقال این فكر و اندیشه‌ها فراهم شود.

وی بر ضرورت حضور بانوان در فضای مجازی تأكید كرد و گفت: چرا بانوان ما در حفظ ارزش‌های اسلامی و دستاوردهای انقلاب در فضای مجازی ضعیف عمل می‌كنند در صورتی كه ما باید حرف‌های زیادی در این فضا برای گفتن داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha