انقلاب اسلامی الگویی برای ملت‌های مسلمان بود
کد خبر: 3952616
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰

انقلاب اسلامی الگویی برای ملت‌های مسلمان بود

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: انقلاب اسلامی ایران، سرآغاز یک تحول بزرگ و طلیعه و الگویی مناسب برای موج بیداری در میان ملت‌های مسلمان جهان بود.

انقلاب اسلامی الگویی برای ملت‌های مسلمان بودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز، 19 بهمن‌ماه در جمع فرماندهان و کارکنان پایگاه شهید فکوری تبریز به مناسبت روز نیروی هوایی، با تبریک دهه فجر و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره)، رویدادی کم‌نظیر و شاید بی‌نظیر در تاریخ معاصر محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران، یک انقلاب ارزشی است که در 42 سال گذشته همواره مورد حملات و فشارهای غیرانسانی استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل قرار گرفته است.

پورمحمدی، با اشاره به نقش انقلاب در احیای رسالت انسانی و تحول بزرگ در زمینه آزاد زیستن و آزادمردی، اظهار کرد: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، شعار همیشگی ملت و نظام ماست و تا خون در رگ ماست با همین عهد و پیمان خود زندگی می‌کنیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی، با اشاره به اخراج بیش از 40 هزار مستشار نظامی از کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: بسیاری از عرصه‌های سیاسی و اقتصادی ایران قبل از انقلاب در دست مستشاران خارجی بود و این افراد علاوه بر اهانت‌های مختلف به مردم، دارایی‌های کشور را نیز غارت می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: بر این باوریم که خون پاک شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، ریشه تنومند انقلاب اسلامی را بیمه کرده است و تا زمانی که پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی خود برسانیم با روحیه مقاومت و ایثار در زمینه تحقق اهداف انقلاب اسلامی تلاش می کنیم.

پورمحمدی تاکید کرد: در طول 42 سال گذشته، بسیاری از نقشه‌های دشمنان بر ضد ایران اسلامی، نقش بر آب شده و به تناسب افزایش فشارها، خودشان گرفتارتر شده‌اند.

استاندار آذربایجان‌شرقی، تحریم‌های استکبار جهانی بر ضد ایران اسلامی و فشارهای مختلف از زمان جنگ تحمیلی را زمینه‌ای برای تحقق اقتصاد بدون نفت در کشور و خودکفایی کامل کشور دانست.

انتهای پیام
captcha