برنامه‌های فرهنگی بقاع متبرکه مازندران در فضای مجازی برگزار می‌شود
کد خبر: 3953944
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
در ماه رجب؛

برنامه‌های فرهنگی بقاع متبرکه مازندران در فضای مجازی برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران، گفت: امسال به دلیل شرایط و محدودیت‌های کرونایی اجرای ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رجب محدودتر شده و در بستر شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

برنامه‌های فرهنگی امامزادگان مازندارن در ماه رجب در بستر شاد برگزار می‌شودبه گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام مسعود قربانی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رجب اظهار کرد: آغاز سال شمسی در فروردین، آغاز سال قمری در محرم و آغاز سال بندگی با رجب آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هرسال با آغاز ماه رجب برنامه‌های فرهنگی در امامزادگان مازندران تدارک دیده می‌شد، افزود: امسال به دلیل شرایط و محدودیت‌های کرونایی اجرای ویژه برنامه‌های ماه مبارک رجب محدودتر شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، تصریح کرد: امسال در ماه رجب برنامه‌های حضوری و تجمعی جهت حفظ سلامتی مردم حذف و سایر فعالیت‌ها به بستر شبکه‌های اجتماعی منتقل شده که با همکاری هیئت‌های مذهبی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

قربانی با بیان اینکه از همه خیران و واقفان خیراندیش که در پشتیبانی از اقشار جامعه وارد شده‌اند، قدردانی می‌کنیم، اظهار کرد: موقوفات برای اعیاد ائمه معصومین در استان بسیار اندک است و از واقفان خیراندیش تقاضا می‌شود در ایجاد وقف‌های جدید ضمن توجه به نیاز‌های روز جامعه به اعیاد ائمه و مناسبت‌های مذهبی توجه داشته باشند.

انتهای پیام
captcha