وبینار بزرگداشت آیت‌الله خسروشاهی در خبرگزاری ایکنا برگزار می‌شود
کد خبر: 3958476
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹

وبینار بزرگداشت آیت‌الله خسروشاهی در خبرگزاری ایکنا برگزار می‌شود

وبینار بزرگداشت آیت‌الله سیدهادی خسروشاهی با پیام آیت‌الله گرامی 23 اسفندماه از ساعت 9:30 تا 12 برگزار می‌شود.

وبینار بزرگداشت آیت‌الله خسروشاهی برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، همزمان با فرارسیدن سالروز ارتحال آیت‌الله سیدهادی خسروشاهی، از استادان و پژوهشگران حوزه علمیه که به علت ابتلا به کرونا وفات کرد و غریبانه به خاک سپرده شد، مراسم بزرگداشت آن مرحوم از سوی خبرگزاری ایکنا برگزار می‌شود.

این مراسم روز 23 اسفندماه از ساعت 9:30 تا 12 با حضور محدود برخی افراد در محل این خبرگزاری و جمعی از اساتید و فضلای حوزه و دانشگاه به صورت وبیناری برگزار می‌شود.

آیت‌الله احمد مبلغی، نماینده مجلس خبرگان رهبری؛ حجت‌الاسلام محمدحسین مختاری، رئیس پژوهشکده بین‌المللی عروةالوثقی؛ حجت‌الاسلام حسون، از اساتید عرب حوزه علمیه؛ عباس خامه‌یار، رایزن فرهنگی ایران در لبنان؛ ‌حجت‌الاسلام والمسلمین محمد نقدی، مدیر مؤسسه فرهنگی ترجمان وحی به ایراد سخنرانی می‌پردازند. 

علاقه‌مندان جهت حضور در این نشست می‌توانند به سامانه امجد به نشانی amjad.jde.ir/isqa مراجعه کنند و وبینار بزرگداشت آیت‌الله خسروشاهی را انتخاب کرده، نام خود را درج و با رمز 1 تا 6 وارد سامانه شوند.

یادآور می‌شود، نشست از سوی بنیاد قرآن با همکاری خبرگزاری ایکنا پنجشنبه، ۲۱ اسفندماه، مصادف با روز مبعث با حضور آیت‌الله سیدمحمد قائم مقامی، حجت‌الاسلام والمسلمین بی‌آزار شیرازی، محسن مسچی، ماموستا عزیز بابایی، و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی حسین‌زاده، مدیرعامل بنیاد قرآن در محل این بنیاد واقع در پاسداران، خیابان گلنبی، خیابان ناطق‌نوری، بوستان کتاب، طبقه ۳ و واحد ۱۳ برگزار می‌شود.

وبینار بزرگداشت آیت‌الله خسروشاهی در خبرگزاری ایکنا برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha