جوانان در انتخابات از شخصیت والای شهید سلیمانی بهره بگیرند
کد خبر: 3975380
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶

جوانان در انتخابات از شخصیت والای شهید سلیمانی بهره بگیرند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در حفاظت اطلاعات سپاه با بیان اینکه رای مردم قطعا فتنه‌ها را علیه انقلاب اسلامی خنثی می‌کند، افزود: جوانان در انتخابات از شخصیت والای شهید سلیمانی بهره بگیرند.

جوانان در انتخابات از شخصیت والای شهید سلیمانی بهره بگیرند

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در حفاظت سپاه عصر روز گذشته 12 خرداد در مراسم بصیرتی با موضوع انتخابات در مصلای شاهرود با بیان اینکه مردمی که احساس نیاز می‌کنند در زمره علمداران و خط شکنان هستند چرا که پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند، گفت: این شهرستان در دوران دفاع مقدس تاکنون همواره جلودار بوده و در آزمون بزرگ انتخابات نیز به زیبایی خواهد درخشید.

وی ادامه داد: رأی اولی‌ها به نیابت از شهید سلیمانی باید موجی از حضور حداکثری مردم ایجاد کنند که در این راستا رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره راه را نشان داده چنانچه که در فتنه ۸۸ فرمودند «من رد پای دشمن را کف خیابان‌های تهران مشاهده می‌کنم» اما برخی نمی‌بینند و شاید نمی‌خواهند ببینند.

علیزاده افزود: اعتقاد داریم مردمی که در برابر فرمان رهبر خود بی تفاوت باشند به جای آنکه در صحنه و پشت سر امام امت حضور پیدا کنند، به مانند همان‌هایی هستند که از دشمن سیلی خواهند خورد.

علیزاده با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نمایندگان مجلس متذکر شد: همانطور که معظم‌له نیز فرمودند امروز باید چشم‌ها را باز کرد و دید چه کسانی سکان‌دار قدرت و ثروت و بیت‌المال و امور اجرایی کشورمان می‌خواهند باشند.

وی با بیان اینکه اگر ملت مقاومت کرد و کنار نکشید و در طول تاریخ انقلاب همواره رأی داد و مطالبه‌گری کرد، به واسطه این است که همه پشت انقلاب هستند، یادآور شد: رهبر انقلاب اسلامی فرمودند «انتخابات یک روز است اما بدانید این یک روز دنباله‌ها و آثاری دارد که باید آن‌ها را مورد توجه قرار دهیم»

مسئول نمایندگی ولی فقیه در حفاظت اطلاعات سپاه افزود: این انتخابات از اهمیت ویژه‌ای نسبت به دوره‌های قبل برخوردار است چرا که از همان آغاز ثبت‌نام خط و نشان‌ها کشیده شده و چه کسانی مردم را ترغیب به رأی ندادن کردند زیرا اراده آهنین مردم مؤمن ما آن است که ایمان به نصرت الهی دارند و لذا برای خدا قیام و رأی خواهند داد زیرا با خدا معامله می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه مگر شهید سلیمانی و یارانش وقتی عزم خود را جزم کردند و به دل خطر زدند از کسی تضمین گرفتند؟ اظهار کرد: آنها با خدا معامله کردند و رأی من و شما هم به همین صورت خواهد بود؛ مردم باید با نگاه و اندیشه مکتب سلیمانی به صحنه بیایند و نگاه شأن به این انتخابات یک نگاه مجاهدانه باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در حفاظت اطلاعات سپاه افزود: این بار با انگشتی که باید رنگی شود به نیابت از انگشت‌هایی که روی ماشه قرار گرفت روی دکمه‌هایی قرار گرفت و موشک باران کرد گنبد آهنین را در اسرائیل و چه وحشت و زلزله‌ای نه فقط نسبت به غاصبان فلسطین که اربابان آنها و کاخ‌نشینان آمریکا به وجود آوردند در نتیجه امروز هر گونه رأی کار یک موشک را می‌کند که دشمن هدف قرار داده است.

انتهای پیام
captcha