درخشش دانش‌آموزان آذربایجان‌غربی در جشنواره نوجوان خوارزمی
کد خبر: 3992482
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶

درخشش دانش‌آموزان آذربایجان‌غربی در جشنواره نوجوان خوارزمی

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان از کسب رتبه‌های برتر توسط 12 دانش‌آموز آذربایجان‌غربی در مرحله کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد.

ارسالی امروز اکسب رتبه برتر دانش آموزان آذربایجان‌غربی در جشنواره نوجوان خوارزمیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، بابک حشمت، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی، ۳۱ مرداد ماه، در وبینار آیین اختتامیه مرحله کشوری هفتمین جشنواره نوجوان خوارزمی، اظهار کرد: امسال در جشنواره نوجوان خوارزمی تعداد 12 نفر از دانش آموزان آذربایجان‌غربی احائز رتبه‌های برتر کشوری شده و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی افزود: فاطمه حسن‌زاده و مطهره برجاس از منطقه کشاورز در رشته پژوهش، اسما نوری از ناحیه یک ارومیه و علی صابر از شهرستان ماکو در رشته ادبیات فارسی، آرین علوی و عرفان فضلعلی پور از شهرستان میاندوآب در رشته محصولات سخت افزاری، امیرمحمد سلیمانزاده و امیر محمد صفری پور از شهرستان نقده در رشته فعالیت‌های آزمایشگاهی، رامونا نوروزی و هلیا شکوهی تبار از ناحیه یک ارومیه در رشته زبان خارجی، بهاره هاشم پور و ثمین زینالی از شهرستان میاندوآب در رشته کسب و کار دانش‌آموزی موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری شدند.

حشمت بیان کرد: این جشنواره همه ساله در 4 مرحله مدرسه‌ای، منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود و امسال درآذربایجان‌غربی تعداد 162 هزار و 809 نفر ازدانش آموزان متوسطه اول در این جشنواره شرکت کردند که نشان از تحقق 112 درصدی سهمیه تعیین شده برای استان دارد.

وی ادامه داد: ایجاد زمینه‌های لازم برای رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های نوجوانان و جوانان، توسعه و تعمیق روحیه پژوهش و نوآوری، حمایت و هدایت مادی و معنوی دانش‌آموزان پژوهشگر و نوآور و کاربردی کردن علوم و ارتباط دادن آن با زندگی و نیازهای جامعه از اهداف این جشنواره است.

انتهای پیام
captcha