مدیران روحیه انقلابی و مدیریت جهادی داشته باشند
کد خبر: 3994093
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۲

مدیران روحیه انقلابی و مدیریت جهادی داشته باشند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تأکید بر اینکه شهدا به عنوان بهترین الگوهای مدیریتی در نظام اسلامی معرفی شوند، افزود: اگر می‌خواهیم در گام دوم انقلاب اسلامی مثل چهار دهه ابتدای انقلاب پیروز باشیم باید مدیران روحیه انقلابی و مدیریت جهادی داشته باشند.

شهیدان رجایی و باهنر الگوهای مدیریتی هستند

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، شب گذشته، 8 شهریورماه در مراسم گرامیداشت شهدای شهریورماه شهیدان رجایی و باهنر در شاهرود با بیان اینکه این دو شهید با خدمت صادقانه و خدمت‌رسانی به مردم ماندگار شدند گفت: این شهدا سختی‌ها و مشکلات را تحمل و در شکنجه‌های فراوان مقاومت کردند و رمز ماندگاری آنها این بود که در پی اشرافی‌گری نبودند.

وی ادامه داد: دولت شهید رجایی دولت استکبارستیزی بود و روحیه مبارزه با دشمنان، استکبار و دولت آمریکا از خصوصیات آن بود که در این راستا با تأسی از این شهدا، دولت جهادی کار خود را شروع کرده لذا همه مردم و مسئولان باید به کمک دولت بیایند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تأکید بر اینکه شهیدان به نسل جوان به عنوان بهترین الگوهای مدیریتی در نظام اسلامی باید معرفی شوند افزود: عزت و استقلالی که هم‌اکنون نظام ما دارد مدیون خون شهیدان است لذا اگر می‌خواهیم در گام دوم انقلاب اسلامی مثل چهار دهه ابتدای انقلاب پیروز باشیم باید روحیه انقلابی و جهادی خصوصاً در مدیران داشته باشیم.

محمودی متذکر شد: دولت جدید از روز اول به صورت جهادی کار خود را آغاز کرده زیرا مدیران اجرایی باید شبانه‌روزی کار کنند و این را بدانند مدیران دولت جهادی به ساعت و شب و روز توجه ندارند.

انتهای پیام
captcha