اردبیل در طرح ملی «حرف‌آورد» رتبه نخست کشوری را کسب کرد
کد خبر: 3998759
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵

اردبیل در طرح ملی «حرف‌آورد» رتبه نخست کشوری را کسب کرد

مسئول امور فرهنگی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی اردبیل، گفت: اردبیل رتبه نخست طرح ملی «حرف‌آورد» را کسب کرد که این امر برای ما بسیار حائز اهمیت بوده و بایستی در سال‌های آینده نیز تمرکز بیشتری در اجرای این طرح داشته باشیم.

اردبیل در طرح ملی حرف‌آورد رتبه نخست کشوری را کسب کردبه گزارش ایکنا از اردبیل، سارا حقی، مسئول امور فرهنگی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی اردبیل، 29 شهریورماه، با اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: اردبیل رتبه نخست طرح ملی حرف‌آورد را کسب کرد که این امر برای ما بسیار حائز اهمیت بوده و بایستی در سال‌های آینده نیز تمرکز بیشتری در اجرای این طرح داشته باشیم.

وی بیان کرد: 550 اثر با موضوع محرم به دبیرخانه ارسال شد که در این زمینه تهیه محتوای دینی و فرهنگی در فضای مجازی بسیار مهم بود.

مسئول امور فرهنگی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی اردبیل، ادامه داد: با اجرای طرح‌های فرهنگی، زمینه مشارکت بانوان نیز در امور مختلف فراهم شده تا شاهد گسترش امور تربیتی، دینی، آموزشی و اجتماعی باشیم.

حقی تصریح کرد: اجرای پویش سراسری حرف‌آورد با مشارکت بالای مردم استان اردبیل روبه‌رو شد و همچنان درصدد هستیم به عنوان یک فرهنگ ارزشمند به این موضوع و ترویج فرهنگ آن جامه عمل بپوشانیم.

وی اظهار کرد: ارسال آثار از گروه‌های سنی مختلف انجام و شرکت‌کنندگان در این جشنواره ویدئوهای خود را با موضوعات متعدد ارسال کرده‌ بودند.

مسئول امور فرهنگی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی اردبیل، ادامه داد: مشارکت بانوان در این زمینه بسیار مطلوب و مناسب بود که امیدواریم با تداوم اجرای طرح‌های فرهنگی،‌ محتوای سالم و آگاهی‌بخش در فضای مجازی بتوانیم در انجام رسالت‌های تربیتی و آموزشی موفق عمل کنیم.

انتهای پیام
captcha