صدای تفرقه، تبعیض و دوگانگی در نظام وجود ندارد
کد خبر: 4000526
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲

صدای تفرقه، تبعیض و دوگانگی در نظام وجود ندارد

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه صدای تفرقه، دوگانگی و تبعیض در رویکرد نظام، کشور و نگاه و زبان ما نیست، تأکید کرد: باید مراقب وحدت و انسجام کنونی در کردستان باشیم.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان امروز، چهارم مهرماه در یادواره شهدای محور حسین‌آباد سنندج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: از همه کسانی که زمینه برگزاری چنین مراسم معنوی در این روستای تاریخی، با صفا و بامعنویت را فراهم و بنده را در این سفر همراهی کردند، تشکر می‌کنم.

وی خطاب به مردم روستای باینچوب افزود: قدر این صفا، معنویت، آرامش، دلبستگی و تعهد خودتان را در این مرکز مقدس زیارتگاهی بدانید چراکه این وحدت و محبت کنونی مثال‌زدنی و قابل تقدیر است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه بنده قدردان محبت‌های مردمان این روستا هستم، بیان کرد: اعتلای مقام شهید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و عرض سلام، ادب و ارادت و آشنایی با مشکلات مردم هدف از حضور بنده در این روستا است.

وی با تأکید بر اینکه باید قدر وحدت، انسجام، یکدلی و اتحاد کنونی را دانست و ادامه داد: هیچ نگاه تبعیض‌آمیز و تفرقه‌انگیزی به مردم شیعه و سنی استان کردستان در وجود خودمان نمی‌بینیم وگرنه اکنون در این روستا حضور نداشتیم.

حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به اینکه در طول ۱۳ ماه اخیر حضور در استان، با هزاران نفر دیدار و سفرهای مختلف شهرستانی و روستایی داشته‌ام، اظهار کرد: کردستانی‌ها، انسان‌های با صفا، با محبت و دوستدار نظام و اهل‌بیت(ع) هستند.

وی با بیان اینکه صدای تفرقه، دوگانگی و تبعیض در رویکرد نظام، کشور و نگاه و زبان ما نیست، تأکید کرد: باید مراقب وحدت و انسجام کنونی در کردستان باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان به یادآوری فلسفه قیام حضرت اباعبدالله(ع) پرداخت و یادآور شد: امام حسین(ع) برای نجات جامعه بشریت از جهالت، نادانی، گمراهی، ظلم و سرگردانی قیام کرده و باید این راه ادامه داشته باشد.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهدای محور حسین‌آباد سنندج تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام
captcha