اکران مستند «قاسم» در ۳ سینمای کرمانشاه
کد خبر: 4025805
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
همزمان با سراسر کشور؛

اکران مستند «قاسم» در ۳ سینمای کرمانشاه

مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه گفت: همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، مستند قاسم در ۳ سینمای کرمانشاه به صورت رایگان نمایش داده می‌شود.

محمدجواد کنجوری مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه

محمدجواد کنجوری، مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از اکران مستند «قاسم» در ۳ سینمای کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: این مستند به شکل رایگان و برای عموم مردم پخش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در روز دوشنبه، ۱۳ دی‌ماه جاری به‌منظور پاسداشت مقام سردار سلیمانی یک سانس سینما‌ها رایگان خواهد بود، افزود: مستند «قاسم» در سه سینمای آزادی، فرهنگ و بیستون هتل پارسیان کرمانشاه اکران می‌شود.

کنجوری تصریح کرد: این مستند محصول مرکز مستند حقیقت است و به تهیه‌کنندگی مرتضی شعبانی، کارگردانی مهدی فارسی و نویسندگی محمدرضا ابوالحسنی تهیه شده است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه با اشاره به اینکه مستند «قاسم» نگاهی متفاوت به زندگی این قهرمان ملی دارد، گفت: زندگی معنوی و ایثارگرانه سردار حاج قاسم سلیمانی نیازمند تأمل و تعمق است، این مستند زوایای بیشتری از زندگی ایشان را به تصویر کشیده که با دیدنش از آن مطلع و آگاه می‌شویم.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای دریافت بلیت رایگان می‌توانند به سایت www.gisheh۷.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha