هر کجا پشتیبان ولایت بودیم پیشرفت کردیم
کد خبر: 4031136
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱

هر کجا پشتیبان ولایت بودیم پیشرفت کردیم

امام جمعه خوشاب با اشاره به پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته انقلاب، گفت: هر کجا پشتیبان ولایت و رهبری بودیم و انقلابی عمل کردیم پیشرفت کردیم.

حجت‌الاسلام مرتضی تیجانی،حجت‌الاسلام مرتضی تیجانی، امام جمعه شهرستان خوشاب، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، در پاسخ به چرایی فاصله گرفتن از اهداف اولیه انقلاب اسلامی، اظهار کرد: هر کجا پشت سر ولایت فقیه و رهبری بودیم و انقلابی عمل کرده‌ایم پیشرفت داشتیم و نتیجه خوبی گرفتیم.

وی با اشاره به دوران دفاع مقدس و آثار و برکات حضور جوانان در عرصه‌های مختلف اجتماعی در دفاع از کشور، عنوان کرد: هر کجا رهبری فرمان می‌داد، جوانان در خط مقدم بودند و بدون هیچ کم و کاستی فرمان رهبری را اجرا می‌کردند.

امام جمعه خوشاب با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی نه جایگزینی دارد و و نه تحویلی است، افزود: در دوران 40 ساله انقلاب، برخی مسئولان اشتباهاتی داشتند.

وی با اشاره به اینکه هر کجا تابع رهبری و ولایت‌ فقیه بودیم به نتیجه رسیدیم، با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران، افزود: انقلابی‌ها دو نوع هستند، انقلابی مثبت و انقلابی منفی. انقلابی مثبت، فردی انقلابی است که تا آخرین نفس با جان و دل و گذشتن از آبرویش برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده است.

امام جمعه شهرستان خوشاب با اشاره به اینکه انقلابی منفی، فردی است که برای انقلاب زحمت و تلاش کشیده، اما از نظام و انقلاب انتظار کار، پست و مقام دارد و برخی معتقد هستند، دوران زحمت و تلاش آنان برای انقلاب تمام شده است و حالا انقلاب وظیفه دارد به آنان خدمت کند و از انقلاب سهم‌خواهی می‌کنند، اضافه کرد: در برخی از دوران‌ها با این تفکرات انقلابیون منفی، کشور به سمت رفاه طلبی رفت و از خطوط اصلی انقلاب دور شدیم.

تیجانی با بیان اینکه برخی از انقلابیون منفی با تفکراتی که داشتند و دارند به انقلاب صدمه زدند، اظهار کرد: برخی افراد به‌ دنبال تحریف آرمان‌های انقلاب رفتند و با خارج کردن انقلاب در برخی از زمان‌ها از اهداف اصلی انقلاب و آرمان‌ها دور شدیم.

وی اضافه کرد: برخی افراد با افراط و تفریط به نظام خیانت کردند و بعضی با لجبازی طرح‌ها و پروژه‌هایی که باید در دولت‌های مختلف به پایان می‌رسید به دلیل اینکه فلان فرد خاص مجری آن بوده و یا در دولت فلان شخص بوده کنار می‌گذاشتند و کارهای مردم روی زمین ماند و بر مشکلات مردم در برخی از نقاط افزوده شد.

امام جمعه خوشاب با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و با تاکید بر اینکه در گام دوم انقلاب اصلاحات ساختاری نیاز نداریم افزود: از ابتدای انقلاب، ساختارها و محتوای انقلاب بر مبنای اسلام تعیین شده است و برای پیشرفت غالب‌ها تغییر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب مادون معصوم و مافوق عقل عادی بشری است اضافه کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب کلمات دقیق و جامع بیان شده است.

تیجانی با اشاره به اینکه قالب‌های تبلیغ و بیان آرمان‌های انقلاب نسبت به قبل با پیشرفت تکنولوژی تغییر کرده است، اضافه کرد: در دنیای امروز به راحتی می‌توان از ابزار رسانه و غالب‌های نوین تکنولوژی برای پیشرفت اهداف اسلامی و آرمان‌های انقلاب استفاده کرد.

انتهای پیام
captcha