جهاددانشگاهی در جمع برترین‌های نمایشگاه دستاوردهای پژوهش
کد خبر: 4106961
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱

جهاددانشگاهی در جمع برترین‌های نمایشگاه دستاوردهای پژوهش

غرفه‌های جهاددانشگاهی در بخش‌های پارک‌های علم و فناری، دانشگاه‌ها و سازمان‌ها در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار کشور به عنوان برتر معرفی شدند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی جهاددانشگاهی، عصر سه‌شنبه، 22 آذرماه با پایان بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور، غرفه‌های پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی، پارک‌های کرمانشاه و ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی‌ و سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان و پارک علم و فناوری البرز این نهاد در بخش‌های مختلف نمایشگاه به عنوان برتر انتخاب و معرفی شدند.

در این زمینه علی باستی، دبیر بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری و فن بازار، با اعلام اسامی غرفه‌های برتر این نمایشگاه را در بخش‌های دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، پارک های علم و فناوری، مراکز رشد و پژوهشگاه ها اعلام و شاخص انتخاب را تشریح کرد.

وی در مورد شاخص انتخاب غرفه‌های برتر گفت: انتخاب غرفه‌ها با توجه به معیارهای حضور افراد مرتبط در غرفه‌ها(مسئولان و صاحبان فناوری‌ها)، غرفه‌سازی و غرفه‌آرایی، ارائه مناسب فناوری‌ها (بنر، بروشور، کارت ویزیت، کارتکس، سمعی و بصری)، مشارکت مراکز در ثبت فناوری‌ها در سامانه ایران تک‌هاب و شاخص TRL) و تعامل با بازدیدکنندگان و متقاضیان فناوری صورت گرفته است.

علی باستی، دبیر بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری و فن بازار، بهنام طالبی، مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی فناوری و یعقوب فتح‌اللهی، دبیر ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری و معاون جدید پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی با حضور در غرفه‌های برتر لوح قدردانی از غرفه‌های برتر را به غرفه‌داران منتخب تقدیم کردند.

بر این اساس در بخش پارک‌های علم و فناوری، نام پارک علم و فناوری کرمانشاه و پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی‌ جهاددانشگاهی مشاهده می‌شود.

در قسمت دانشگاه غرفه جهاددانشگاهی به عنوان برتر معرفی شد و در بخش سازمان‌ها نیز سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان و پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی انتخاب شدند.

انتهای پیام
captcha