حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باطل کننده نقشه‌های دشمنان است
کد خبر: 4120996
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باطل کننده نقشه‌های دشمنان است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان گرگان گفت: مردم همیشه قدرت خودشان را با حضور در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی به دشمنان نشان داده‌اند و امسال نیز با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن یکبار دیگر قدرت خودشان را به نمایش گذاشته و نقشه‌های شوم دشمنان را باطل می‌کنند.

حجت‌الاسلام احمدی رییس شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان گرگان

حجت‌الاسلام احمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان گرگان در گفت وگو با ایکنا از گلستان گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی دهه قدرت‌نمایی است و مردم همیشه قدرت خودشان را با حضور در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی به دشمنان نشان داده‌اند و امسال نیز با حضور پرشور و گسترده در برنامه‌های این دهه به خصوص راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن یکبار دیگر قدرت خودشان را به نمایش خواهند گذاشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان گرگان ایام دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب دانست وگفت: متاسفانه بسیاری از جوانان ما به دلیل عدم آگاهی و غفلت مسئولین و علما گرفتار توطئه‌های دشمن در فضای مجازی شدند که این امر نشان می‌دهد که عدم روشنگری و بیان صریح از سوی مسئولین وعلما باعث بیراه رفتن جوانان از مسیر انقلاب شده است.

حجت‌الاسلام احمدی با بیان اینکه علقه مردم ما با انقلاب ناگسستنی است، افزود: مردم ما همه ساله با حضور در صحنه نشان دادند که همیشه پای انقلاب و آرمان‌های آن خواهند ایستاد و دشمنان از این حضور در هراسند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان گرگان با بیان‌اینکه راهپیمایی امسال در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها با حضور پرشور مردم برگزار خواهد شد، گفت: این مراسم در گرگان ساعت ۳۰: ۹ از چهارراه میدان به سمت خیابان شهدا و چهار راه شهدا برگزار و سردار سرلشکر رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا سخنران این مراسم خواهد بود.

 

 

انتهای پیام
captcha