اجرای رزمایش جهادگران عمران و معماری در 1000 نقطه روستایی
کد خبر: 4123047
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰

اجرای رزمایش جهادگران عمران و معماری در 1000 نقطه روستایی

رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور از ارائه خدمات رزمایش ملی تخصصی جهادگران عمران و معماری در ۱۰۰۰ نقطه روستایی خبر داد.

محسن قنادزاده، رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشوربه گزارش ایکنا از فارس، مراسم افتتاح رزمایش ملی تخصصی جهادگران عمران و معماری امروز، 30 بهمن‌ماه با حضور رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور در شیراز برگزار شد.

محسن قنادزاده، رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور در این مراسم از ارائه خدمات رزمایش ملی تخصصی جهادگران عمران و معماری در ۱۰۰۰ نقطه روستایی خبر داد و گفت: این رزمایش با رمز «یا حسین(ع)» و شعار تلاش و عدالت‌خواهی و با هدف ارائه خدمت به محرومان اجرا می‌شود.

وی با تصریح اینکه 910 گروه جهادی با میانگین ۱۰ ساعت خدمت ویژه هر مهندس در این رزمایش پیش‌بینی شده است، افزود: با توجه به محرومیت روستاها، خدمات این رزمایش در ۱۰۰۰ نقطه روستایی ارائه می‌شود.

قنادزاده با اشاره به خدماتی که در این رزمایش ارائه می‌شود، مرمت و نوسازی منازل محرومین، افتتاح مرکز نوآوری راه، ساختمان و شهرسازی، دیدار با خانواده شهدا، زمینه‌سازی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را از جمله این خدمات برشمرد.

رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور  قدردانی از مهندسین برتر و شهدای مهندس و همچنین برگزاری همایش ملی نشان سقا را از دیگر خدمات این رزمایش عنوان کرد و گفت: همایش ملی نشان سقا به صورت ملی و هر ساله برگزار می‌شود که ایده برگزاری آن هم از استان فارس است.

در ادامه این مراسم سردار بازدار، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بسیج مستضعفین هم در ارتباط تصویری گفت: سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری در راستای پیام مقام معظم رهبری و در حوزه محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی، با استفاده از ظرفیت‌ها اقشار مختلف، این رزمایش ملی را به مناسبت هفته مهندس و پاسدار و همزمان با ایام مبارک شعبانیه از امروز تا ششم اسفندماه برگزار می‌کند.

انتهای پیام
captcha