برگزیدگان جشنواره قرآن و عترت خانواده طلاب در گیلان تجلیل شدند
کد خبر: 4128001
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱

برگزیدگان جشنواره قرآن و عترت خانواده طلاب در گیلان تجلیل شدند

اختتامیه پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت ویژه طلاب خواهر و فرزندان و همچنین طلاب برادر و همسر و فرزندان‌شان امروز، 22 اسفندماه در رشت برگزار و از برگزیدگان آن تجلیل شد.

حجت الاسلام پورشعبانعلی رئیس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی گیلان

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد پورشعبانعلی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، از برگزاری آیین اختتامیه پنجمین جشنواره قرآن و عترت خانواده طلاب در استان خبر داد و گفت: مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت ویژه طلاب خواهر و فرزندان و همچنین طلاب برادر و همسر و فرزندان‌شان امروز، 22 اسفندماه در رشت برگزار شد.

وی افزود: این مراسم با حضور آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه رشت و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، مدیر حوزه علمیه بانوان و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه گیلان و برگزیدگان برگزار شد که از 24 نفر از شرکت‌کنندگانی که در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل حائز رتبه شده بودند و همچنین یک برگزیده کشوری در رشته حفظ تقدیر شد.

پورشعبانعلی بیان کرد: این جشنواره در راستای توسعه فرهنگ قرآنی همراه با ایجاد نشاط اجتماعی و تحقق تربیت قرآنی در بین خانواده‌های طلاب در دو مرحله شهرستانی و استانی توسط اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گیلان و مرحله کشوری توسط سازمان دارالقرآن کریم برگزار شد.

انتهای پیام
captcha