رضایتمندی متسابقان از سطح کیفی جشنواره قرآن دانشگاه علوم و معارف قرآن
کد خبر: 4140455
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۷

رضایتمندی متسابقان از سطح کیفی جشنواره قرآن دانشگاه علوم و معارف قرآن

شرکت‌کننده رشته حفظ کل بیستمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با بیان اینکه سطح کیفی متسابقان بسیار بالا و سطح پرسش‌های داوران بسیار سخت و دشوار بود، گفت: بزرگ‌ترین دستاورد جشنواره قرآن دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم برای متسابقان شناخت نقاط ضعف و قوت‌هاست.

ستاره نورزادمقدم، شرکت‌کننده رشته حفظ کل بیستمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریمستاره نورزادمقدم، شرکت‌کننده رشته حفظ کل بیستمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در گفت‌وگو با ایکنا از قم با اشاره به حضور در این دوره از مسابقات برای اولین بار، بیان کرد: امسال برای اولین‌بار و از دانشکده علوم قرآنی شیراز در این دوره از مسابقات شرکت کردم و تاکنون در مسابقات قرآن اوقاف، بسیج و سپاه حضور داشتم.

وی با اشاره به اینکه سطح کیفی متسابقان بسیار بالا و سطح پرسش‌های داوران بسیار سخت و دشوار بود، تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام امتحانات دانشگاهی، فرصت کافی برای مطالعه بهتر و تثبیت محفوظات نداشتم.

نورزاد‌مقدم با بیان اینکه بزرگ‌ترین دستاورد جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم برای متسابقان شناخت نقاط ضعف و قوت‌هاست، اظهار کرد: ما با شناخت نقاط ضعف و قوت خود می‌توانیم در دوره‌های بعدی جشنواره با قدرت بیشتر و آمادگی بهتری حضور پیدا کنیم.

وی ادامه داد: جشنواره‌های قرآنی انگیزه و انرژی لازم برای حرکت کردن در مسیر قرآن کریم را ایجاد می‌کند، همچنین از تجربیات همدیگر و شناخت روش‌های به‌روز و نوین برای یادگیری و تثبیت محفوظات بهره‌مند می‌شویم.

نورزادمقدم با بیان اینکه حفظ قرآن کریم را از اسفند 95 و در سن 25 سالگی آغاز کردم، افزود: در دی‌ماه 99 حافظ کل قرآن کریم شدم و در این مدت برکت و آثار آن را در زندگی شخصی و به‌ویژه در تقویت حافظه و آرامش قلبی‌ام مشاهده کردم.

انتهای پیام
captcha