اقتصاد مردم‌پایه با ورود بسیج رقم می‌خورد
کد خبر: 4149424
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵

اقتصاد مردم‌پایه با ورود بسیج رقم می‌خورد

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور با بیان اینکه بسیج به معنای تبلور مردم‌سالاری است، تصریح کرد: اگر بخواهیم اقتصاد مردم پایه شود، باید بسیج ورود کرده و اثرگذار ظاهر شود.

مجتبی اصغری، رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشوربه گزارش ایکنا از فارس، همایش دو روزه توانمندسازی مسئولان سازمان‌ها و مدیران کانون‌ها و کلینیک‌های صنعت و معدن استان‌های کرمان، خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد، یزد، هرمزگان و فارس امروز، 31 خردادماه در شیراز در حال برگزاری است.

مجتبی اصغری، رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور در این همایش گفت: در حال حاضر در یک جنگ ترکیبی هستیم که ورود بسیج به عرصه صنعت و رفع مشکلات آن‌ها به مثابه جهاد است، جهادی که سخت و پیچیده است.

وی با اشاره به اینکه بسیج به معنای تبلور مردم‌سالاری است، تصریح کرد: اگر بخواهیم اقتصاد مردم پایه شود، باید بسیج ورود کرده و اثرگذار ظاهر شود.

اصغری با ابراز خوشحالی از هم‌افزایی و تعامل بالای میان مدیران استانی در فارس بیان کرد: اشتغالزایی صرف پول پاشی نیست و باید کل نظام اقتصادی، حقوقی و اجتماعی در مفهوم کسب و کار در یک راستا و هماهنگ باشند تا یک اشتغال ایجاد شود.

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور ادامه داد: پول در چرخه کسب و کار نقش روغن را دارد و سبب روان شدن کارها می‌شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه بخشی از کار واحدهای تولیدی و صنعتی در گرو بانک‌هاست، تصریح کرد: امیدواریم بازار سرمایه به جایگاه واقعی خود برسد و کمک حال صنعت و واحدهای تولیدی شود.

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور با بیان اینکه بهبود فضای کسب و کار یکی از رسالت‌های مهم بسیج است، گفت: توسعه سه ضلع دارد که قاعده آن سرمایه اجتماعی است و از رسالت‌های ما گسترش قاعده مثلث است.

وی با اشاره به برگزار نشدن دوره‌های توانمندسازی در چند وقت اخیر، بیان کرد: امسال توفیق شد تا ضمن برگزاری دوره، بتوانیم حرف های همکاران عزیز را بشنویم.

انتهای پیام
captcha