امسال ۱۸ هزار نفر از رزمایش رزمی بصیرتی علمداران ولایت بازدید می‌کنند
کد خبر: 4161527
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹

امسال ۱۸ هزار نفر از رزمایش رزمی بصیرتی علمداران ولایت بازدید می‌کنند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: امسال ۱۸ هزار نفر از رزمایش رزمی و بصیرتی علمداران ولایت که در پادگان حیدرلوی ارومیه در حال اجراست، بازدید می‌کنند.

قهرمان عیوضلو فرمانده سپاه ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سرهنگ پاسدار قهرمان عیوضلو فرمانده ناحیه مقاومت‌بسیج‌سپاه ارومیه، روز گذشته ۱۸ مرداد در نشست خبری که سالن جلسات سپاه ارومیه برگزار شد، گفت: ۱۷ سالن ورزشی در مناطق محروم و کم‌برخوردار ارومیه احداث شده است، که سه واحد از آنها در حال حاضر نیمه‌تمام بوده و امسال تکمیل خواهد شد و بلافاصله بعد از تکمیل آنها، اجرای پروژه‌های دیگری را آغاز خواهیم کرد.

وی ضمن اشاره به تهیه و توزیع تجهیزات ورزشی بین مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج، برپایی مسابقات ورزشی و ... گفت: با هدف گسترش شادی و نشاط اجتماعی این سری اقدامات در حال انجام است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال ۱۸ هزار نفر از نمایش رزمی و بصیرتی علمداران ولایت بازدید کنند، به ویژه اینکه امسال امکانی فراهم شده است، که اقشار مختلف مردم همراه با خانواده حضور پیدا کنند.

وی موضوع اصلی این رزمایش را روایت دفاع مقدس از نخستین روز تا امضاء قطعنامه و پایان جنگ تحمیلی عنوان کرد و گفت: این رویداد اعتقادی و تربیتی در آشنا کردن نسل جدید با تاریخ انقلاب اسلامی تاثیر بسیار زیادی دارد.

عیوضلو اعزام کاروان راهیان نور از آذربایجان‌غربی به مناطق عملیاتی جنوب کشور به استعداد ۱۵ هزار نفر را مورد اشاره قرار داد و گفت: همچنین علاوه بر اردوهای راهیان نور از اردوهای زیارتی و سیاحتی ۴ هزار و ۴۰۰ نفر برخوردار شدند.

وی به اهتمام سپاه برای مردمی کردن و نهادینه‌سازی رویدادهای فرهنگی و مراسم‌های ویژه مناسبت‌های دینی اشاره کرد و گفت: در ابتدای امر و سال‌های آغازین یک‌برنامه، سپاه در اجرای برنامه‌هایی نظیر بزرگداشت عید سعید غدیرخم، جشن نیمه‌شعبان، یوم‌العباس و ... همکاری می‌کند، به محض اینکه مردم در برگزاری همه‌جانبه برنامه همراه شدند، سپاه عرصه را به آنها واگذار می‌کند.

وی به توزیع بسته‌های یلدایی به تعداد ۱۵ هزار عدد، توزیع ۸۰ سری جهیزیه، اجرای پروژه آسفالت بین مزارع، اجرای پروژه‌های آبرسانی و ...‌‌ در راستای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی اشاره کرد و گفت: اقدامات متنوعی در این زمینه انجام گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: از این رهگذر برای ایجاد اشتغال برای نسل جوان کمک می‌شود.

انتهای پیام
captcha