ملت فلسطین و دنیای اسلام؛ پیروز نهایی میدان
کد خبر: 4175151
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸

ملت فلسطین و دنیای اسلام؛ پیروز نهایی میدان

به حسب ظاهر امکانات و تجهیزات دشمن به مراتب بیشتر از جبهه مقاومت و مردم فلسطین است، اما با تحلیل دقیق و مبتنی بر آموزه‌های وحی، تصدیق خواهیم کرد که قطعاً ملت مظلوم فلسطین و جهان اسلام، برنده نهایی خواهند بود.

فلسطینمحمد علی خسروی، استاد حوزه علمیه یزد در یادداشتی، با اشاره به تحولات فلسطین و اسرائیل آورده است: 

«یک طرف آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی، دولت‌های اروپایی با انواع و اقسام سلاح‌های پیشرفته، ارتش‌های کلاسیک، دولت‌های مزدور و نوکر آمریکا و منابع مالی فراوان به غارت رفته از مسلمانان و... اما طرف دیگر، ملت مظلوم در محاصره فلسطین، جبهه مقاومت، ملت‌های مسلمان و ایران اسلامی.

ابتدا که به این رویارویی نظر می‌افکنیم، خواهیم دید که به حسب ظاهر امکانات و تجهیزات دشمن به مراتب بیشتر از جبهه مقاومت و مردم فلسطین است، اما با تحلیل دقیق و مبتنی بر آموزه‌های وحی، تصدیق خواهیم کرد که قطعاً ملت مظلوم فلسطین و جهان اسلام، برنده نهایی خواهند بود. برای رسیدن به این واقعیت؛ باید به این نکات توجه داشت:

  1. ارتش‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا، علیرغم ظاهری پر طمطراق و باشکوه، حقیقتی فرسوده، خسته، ناامید و بی‌انگیزه دارند.
  2. بعد از انقلاب اسلامی ایران، هر جا آمریکا و نظام سلطه در مقابل ایران اسلامی ایستاده است، شکست خورده است شما نمی‌توانید حتی یک مورد پیروزی آمریکا در مقابل ایران اسلامی را ذکر کنید.
  3. شکست‌های سریالی آمریکا در عراق، افغانستان، سوریه و یمن، پوشالی بودن ارتش آمریکا را به رخ همه جهانیان کشانده است.
  4. انزوای بین‌المللی آمریکا و نظام سلطه، و ضعف روز افزون دستگاه دیپلماسی و رسانه‌ای آمریکا، جایگاه او در افکار عمومی دنیا را به شدت تنزل داده است.
  5. تنش‌های مداوم داخلی رژیم صهیونیستی و آمریکا در انتخاب نخست وزیر و رئیس جمهور، از مهمترین نشانه‌های فروپاشی درونی و اضمحلال قوه عاقله حکومتی آنها است.
  6. رئیس جمهورهای دیوانه و آلزایمری آمریکا، نشان از قحط الرجال بودن و بن بست‌های سیاسی نظام حاکمیتی آمریکا است.

اما قدرت‌های جبهه مقاومت:

  1. شهادت‌طلبی و از جان‌گذشتگی محور مقاومت و ملت فلسطین، یکی از مهمترین مؤلفه‌های قدرت محور مقاومت است که هیچ قدرتی توان رویارویی با آن را ندارد.
  2. انسجام، تدبیر و جوان بودن محور مقاومت، از مهمترین ابزار قدرت جهان اسلام است.
  3. پشتیبانی میلیونی مردمی و امتی جهان اسلام، قدرت لایزال الهی برای مقابله با همه ارتش‌های دنیا است چه برسد به ارتش‌های خسته، ترسو و بی‌انگیزه نظام سلطه.
  4. اما مهمترین قدرت جهان اسلام، قدرت الهی بی‌بدیل مرجعیت و ولایت فقیه است که اراده را بر ستون‌های محکم علم و ایمان استوار ساخته است و در کمترین زمان، قادر است بزرگترین بحران را به بهترین فرصت تبدیل کند. او حرف خویش را قبل از اینکه به زبان بیاورد، در عمل ثابت می‌کند.

بنابراین، قطعاً ملت فلسطین و دنیای اسلام، پیروز نهایی این میدان خواهند بود.

انتهای پیام
captcha