نشست «جنگ غزه و پیامدهای آن» در دانشگاه لرستان برگزار شد + عکس
کد خبر: 4181850
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴

نشست «جنگ غزه و پیامدهای آن» در دانشگاه لرستان برگزار شد + عکس

نشست تخصصی و گفت‌وگومحور انجمن علمی دانشجویی علوم سیاسی دانشگاه لرستان با موضوع «تحلیل جنگ غزه و پیامدهای آن» برگزار شد.

نشست علمی «جنگ غزه و پیامدهای آن»به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، نشست تخصصی و گفت‌وگومحور انجمن علمی دانشجویی علوم سیاسی دانشگاه لرستان با موضوع «تحلیل جنگ غزه و پیامدهای آن» 23 آبان‌ماه با حضور شهریار فرجی نصیری، عضو هیئت علمی علوم سیاسی دانشگاه لرستان، علی امیری، دانشیار جغرافیای سیاسی دانشگاه لرستان، رضا مریدی، دبیر انجمن علمی دانشجویی علوم سیاسی دانشگاه لرستان و جمعی از دانشجویان رشته علوم سیاسی این دانشگاه در سالن شهید میربهرسی دانشگاه لرستان برگزار شد.

در این نشست، فرجی نصیری و امیری از زاویه دید جغرافیای سیاسی و علوم سیاسی، تاریخ شکل‌گیری رژیم نامشروع صهیونیستی را تبیین کردند و تاریخ حوادث ملت فلسطین و مبارزات علیه رژیم صهیونیستی تشریح شد.

همچنین در این نشست، به تحلیل مقاومت اخیر فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی و طوفان الاقصی و پیامدهای این رویداد پرداخته شد و دانشجویان رشته علوم سیاسی پرسش‌های خود را مطرح کردند و فرجی نصیری و امیری به پرسش‌های حاضران درباره فلسطین و غزه پاسخ دادند.

انتهای پیام
captcha