اعزام 5000 دانش‌آموز یزدی به اردوی «راهیان نور»
کد خبر: 4186202
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

اعزام 5000 دانش‌آموز یزدی به اردوی «راهیان نور»

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از اعزام پنج هزار دانش‌آموز استان با هدف آشنایی دانش‌آموزان با ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و بازدید از مناطق عملیاتی خبر داد.

حسن عبداللهیان، معاون آموزش و پرورش یزدحسن عبداللهیان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور در راستای اجرای برنامه‌های پرورشی مدارس گفت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس از ابتدای آبان‌ماه با اعزام دانش‌آموزان دختر آغاز شد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای اعزام 2500 دانش‌آموز دختر و 2500 دانش‌آموز پسر استان به مناطق عملیاتی جنوب اضافه کرد: از ابتدای آذرماه نیز اعزام دانش‌آموزان پسر استان آغاز شده و تا پایان اسفندماه بیش از پنج هزار دانش‌آموز استان به راهیان نور اعزام خواهند شد.

عبداللهیان، هدف از برگزاری این اردوها را آشنایی دانش‌آموزان با ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و همچنین عهد و پیمان با شهدا بیان کرد و ادامه داد: همچنین دانش‌آموزان بدانند در راهی قدم می‌گذارند که شهدای زیادی تقدیم شده و اگر امروز امنیت و آسایشی داریم مدیون خون شهدا هستیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: امیدواریم این سفرها برای تقویت روحیه جهادی و بسیجی دانش آموزان مفید باشد و با برگزاری چنین اردوهایی بتوانیم دانش‌آموزی انقلابی، جهادی و پیرو ولایت تربیت کنیم.

انتهای پیام
captcha