به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور رسانهای و تبلیغات، به منظور برآورد تعداد متقاضیان و با هدف برنامهریزی و پیشبینی میزان تخصیص فضا، گروهبندی موضوعی رسانهها، تأمین ملزومات و امکانات نمایشگاهی، تدارکات و تأمین شبکه وخطوط مخابراتی و اینترنتی مورد نیاز و سایر تمهیدات جانبی، مرحله پیش ثبتنام متقاضیان حضور در این نمایشگاه از ساعت ۱۰ روز یکشنبه ۲۴ دی چهارشنبه ۲۷ دی از طریق وبسایت pressexpo.ir انجام میشود.
فقط مؤسسات، رسانهها و مجموعههای زیر میتوانند در این نمایشگاه شرکت کنند:
۱. رسانههای مکتوب: مؤسسات مطبوعاتی و روزنامهها / نشریات (هفته نامهها، ماهنامهها، فصلنامههاو…).
۲. رسانههای برخط: خبرگزاریها و پایگاههای خبری و اطلاعرسانی.
۳. رسانههای نوین مجازی: سامانههای خبری اپلیکیشنها و سکوهای خبری (کانالها، شبکههای اجتماعی و صفحات مجازی/ انسان رسانهها/ رسانههای کاربرمحور).
۴. صنایع خلاق رسانهای/ شرکتهای دانش بنیان رسانهای / شرکتها و موسسات تولیدکننده محتوای مجازی و رسانه ای/ مجموعههای پایش، رصد و تحلیل داده و ...
۵. دانشگاهها و دانشکدهها، اندیشکدهها و موسسات آموزشی حوزه ارتباطات و رسانه/ موسسات پژوهشی حوزه ارتباطات و رسانه.
۶. سایر: صنایع و خدمات مرتبط با حوزه رسانه و اطلاعرسانی اعم از: چاپ، کاغذ، توزیع/ کانونهای آگهی و تبلیغاتی/ شرکتهای طراحی و توسعه سامانههای خبری و مؤسسات تبلیغات رسانهها.
۷. نمایندگیهای رسانههای خارجی
۸. روابط عمومی دستگاهها، سازمانها و نهادها
زمان ثبتنام قطعی و انتخاب محل غرفه (جانمایی الکترونیک) متعاقباً اعلام خواهد شد.
ضوابط و شرایط شرکت در نمایشگاه
رسانههایی که اطلاعات آنها در سامانه جامع رسانههای کشور (e-rasaneh.ir) موجود نباشد، باید فرم موجود در سایت را به دقت کامل و از ارائه اطلاعات خلاف واقع خودداری کنند.
ستاد برگزاری نمایشگاه تعهدی برای پذیرش و تأمین غرفه برای رسانههایی که پیش ثبتنام نکردهاند، ندارد.
«پیش ثبتنام» به منزله قطعیت ثبتنام نیست. همچنین متراژ پایه و ضوابط تخصیصی قطعی بعد از پیش ثبتنام و برآورد میزان تقاضاها مشخص و به رسانهها اعلام خواهد شد.
تصمیمگیری درباره تعیین گروه نهایی هر رسانه توسط ستاد نمایشگاه انجام میشود. (چنانچه خود رسانه در پیش ثبتنام، گروه خود را به درستی انتخاب کرده باشد، تغییری در آن داده نمیشود. همچنین رسانههای اختصاصی تک زمینهای علاوه بر گروه آموزشی- تخصصی، امکان انتخاب گروه مرتبط با زمینه انتشار خود را نیز دارند.)
جانمایی «گروه» هر رسانه به عهده ستاد برگزاری و جانمایی «غرفه» هر رسانه در گروه مربوطه، پس از ثبتنام قطعی، توسط خود رسانه و براساس انتخاب روی نقشه به صورت آنلاین انجام میشود. همچنین هزینه غرفه صرفاً از طریق درگاه بانکی سایت نمایشگاه قابل واریز خواهد بود.
شرایط و مشروح ضوابط اجرایی و فنی همزمان با ثبتنام قطعی منتشر میشود.
در صورت محدودیت فضا، رسانههایی که نامنظم منتشر میشوند، پذیرش نخواهند شد. بدیهی است نشریاتی که منتشر نمیشوند، امکان حضور در نمایشگاه را ندارند.
پس از ثبتنام قطعی و گروهبندی نهایی رسانههای متقاضی حضور در نمایشگاه، در مرحله جانمایی الکترونیک، رسانههای برتر نمایشگاه دوره گذشته و رسانههای دارای ضریب کیفی بالا (بعد از تصویب در شورای سیاستگذاری نمایشگاه اعلام میشود)، از اولویت انتخاب مکان غرفه برخوردار خواهند بود.
ستاد برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه رسانههای ایران از طریق شماره ۰۲۱-۸۸۳۱۷۰۵۸، نمابر ۸۸۳۱۹۵۳۹- ۰۲۱ و پیامرسان بله به شماره ۰۹۱۹۹۷۸۴۶۹۷ همه روزه به غیر از ایام تعطیل از ساعت ۸ تا ۱۷ پاسخگوی سؤالات است.
انتهای پیام