نشست تخصصی تقویت راهکار‌های فعالیت قرآنی برگزار می‌شود
کد خبر: 4198920
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹
به همت علوم پزشکی کرمانشاه؛

نشست تخصصی تقویت راهکار‌های فعالیت قرآنی برگزار می‌شود

به همت مرکز قرآن و عترت علوم پزشکی کرمانشاه نشست تخصصی تقویت راهکار‌های فعالیت‌های قرآنی دانشگاه با حضور ۳۰ فعال قرآنی دانشگاهی برگزار می‌شود.

رسول قاسمی علوم پزشکی کرمانشاه

رسول قاسمی، مدیر مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری نشست تخصصی تقویت راهکار‌های فعالیت قرآنی به همت این مرکز خبر داد و اظهار کرد: این نشست تخصصی با حضور ۳۰ نفر از فعالین قرآنی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه روز دوشنبه ۲۳ بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: توسعه و تعمیق فعالیت‌های قرآنی در سطح جامعه دانشگاهی، هماهنگی و انسجام و رشد کمی و کیفی فعالیت‌های قرآنی دانشجویی و گسترش مشارکت قرآنی دانشجویان از اهداف برگزاری این نشست تخصصی است.

قاسمی با اشاره به همکاری بسیار خوب خبرگزاری قرآنی (ایکنا) با این دفتر به منظور برگزاری نشست‌های تخصصی قرآنی در دانشگاه علوم پزشکی، گفت: برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی در تولید محتوای قرآنی، آسیب‌شناسی فعالیت‌های قرآنی، طراحی فعالیت‌های قرآنی جمعی، ایده‌پردازی، تبلیغ و رسانه، مخاطب‌شناسی، تشکیلات، جذب و سازماندهی و فعالیت‌های متنوع دیگر در قالب برگزاری استارت‌آپ قرآنی از دیگر برنامه‌ها و اهدافی است که با همکاری رسانه قرآنی در آینده بدان می‌پردازیم.

مدیر مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: باید به دو مؤلفه توجه داشته باشیم که از جمله آن‌ها نحوه ترویج فعالیت‌های قرآنی و دیگری نسل جدید دانشجویی است که برای توسعه و ترویج فعالیت قرآنی در بین این نسل باید یکسری برنامه داشت که در نشست تخصصی یاد شده به تمامی این موارد پرداخته می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه برنامه‌هایی برای فعالان قرآنی دانشگاهی علوم پزشکی در مسیر افزایش انگیزه آنان به منظور حضور در برنامه‌های قرآنی باید در نظر گرفته شود، افزود: سعی کنیم تا انگیزه حضور فعالان قرآن دانشگاهی بیشتر شود و از سوی دیگر دانشجویان با سازوکار‌های فعالیت‌های قرآنی در دانشگاه بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام
captcha