محفل انس با قرآن در قائمشهر برگزار شد
کد خبر: 4198940
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷

محفل انس با قرآن در قائمشهر برگزار شد

محفل انس با قرآن کریم به‌مناسبت گرامیداشت سالروز مبعث پیامبر اعظم(ص) و چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شامگاه جمعه، ۲۰ بهمن‌ماه در آستان مقدس امامزاده حمزه(ع) قائم‌شهر برگزار شد.

محفل انس با قرآن در قائمشهر برگزار شدبه گزارش ایکنا از مازندران، محفل انس با قرآن به‌مناسبت گرامیداشت مبعث پیامبر اعظم(ص) و چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و به یاد دو فعال قرآنی تازه درگذشته شهرستان قائم‌شهر آرین بوالحق و مهدی رحمانی، شامگاه جمعه، ۲۰ بهمن‌ماه در آستان مقدس امامزاده حمزه(ع) قائم‌شهر برگزار شد.
 
در این محفل معنوی که جمعی از قاریان و اساتید از شهرستان‌های قائم‌شهر، بابل، آمل، بابلسر، نکا، فریدونکنار، نور و ساری و نیز برخی از مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند، حمید شاکرنژاد و امین پویا از قاریان بین‌المللی قرآن، امیرحسین کجوری و ابوالفضل فلاح المشیری آیاتی از کلام‌الله مجید را تلاوت کردند.
 
در برگزاری این محفل قرآنی مؤسسه فرهنگی قرآنی گنجینه نور عرش مازندران، مجمع مرکزی قاریان و حافظان قرآن کریم، مؤسسه فراهان نیمای ایرانیان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائمشهر همکاری داشتند.
انتهای پیام
captcha