توزیع ۴۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان اسدآبادی
کد خبر: 4205722
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸

توزیع ۴۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان اسدآبادی

مسئول کانون‌ خدمت رضوی اسدآباد، از توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه سال جدید و در ماه مبارک رمضان با هدف کمک به معیشت خانوارهای کم بضاعت در این شهرستان خبر داد.

گروه جهادیجلال خان‌محمدی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو در با ایکنا از همدان، اظهار کرد: این کانون در عرصه‌های مختلفی همچون توزیع بسته معیشتی، ساخت و تعمیر منزل برای محرومین و ... در حال خدمت‌رسانی هست.

وی با اشاره به توزیع ۴۰ بسته معیشتی در بین خانوارهای نیازمندان شهرستان، گفت: این بسته‌ها به همت خادمیاران کانون محله‌ای محمودبیگی تهیه شده و هر بسته کمک معیشتی شامل ۷ قلم کالای پر مصرف خانوار از جمله برنج، روغن، مرغ گرم، ماکارونی، سویا، قند، چای است. ارزش مادی هر بسته ۸۰۰ هزار تومان و در مجموع ۳۲ میلیون تومان بابت اهدای بسته‌های کمک معیشتی به نیازمندان هزینه شد.

خان محمدی دیگر عرصه فعالیت این مرکز را ساخت و تعمیر منازل برای افراد نیازمند عنوان کرد و گفت: با سایر گروه‌های جهادی مانند خادمیاران رضوی، منتظران ظهور، شهید سعید قهاری با هدف خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی از اقشار بی‌بضاعت در شهرستان اسدآباد در حال فعالیت هستیم.

وی به ساخت یک باب سرویس بهداشتی و حمام برای منزل یکی از بیماران سرطانی اشاره کرد و گفت: در این اقدام ۷ نیروی جهادی مشغول خدمت‌رسانی بوده‌اند، مبلغ برآوردی بازسازی کامل این سرویس بهداشتی ۲۴ میلیون تومان بود که توسط خیرین و گروه‌های جهادی تامین شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان اسدآباد به شناسایی و دریافت اطلاعات از وضیت منازل محرومی در روستای ایوراع که قصد تعمیر و ساخت داشته‌اند  اشاره کرد و گفت: به همت دو گروه جهادی منتظران ظهور و خادمیاران رضوی ضمن خرید مصالح ساختمانی، شیرآلات و لوازم مورد نیاز آستین بالا زده با کار بنایی ساخت سرویس بهداشتی و حمام برای این خانواده انجام شد.

وی در ادامه هزینه این تعمیر و ساخت را ۱۴ میلیون تومان عنوان کرد ‌و گفت: با  مساعدت امام جمعه شهرستان حجت‌الاسلام موحدی، فرماندار و کمیته امداد این هزینه تأمین شد. در این اقدام جهادی روزانه ۳ الی ۷ نیروی جهادی از ساعت هشت صبح الی ۱۸ مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام
captcha