قدردانی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از برگزارکنندگان محفل قرآنی امام حسنی‌ها
کد خبر: 4207491
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷

قدردانی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از برگزارکنندگان محفل قرآنی امام حسنی‌ها

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، طی پیامی از برگزارکنندگان اجتماع با شکوه قرآنی امام حسنی‌ها به ویژه سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان صدا و سیما قدردانی کرد.

قدردانی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از برگزارکنندگان محفل قرآنی امام حسنی‌هابه گزارش ایکنا به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، متن این پیام به شرح ذیل است:

«بسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ

امسال در بهار قرآن و در روز ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع)، با ابتکار جامعه دینی و قرآنی کشور شاهد برگزاری محفل با شکوه و معنوی امام حسنی‌ها در ورزشگاه صدهزار نفری آزادی بودیم که این ابتکار بزرگ و ارزشمند؛ مصداق روشن و برجسته یک نشاط اجتماعی توأم با معنویّت و مقوّم سبک زندگی ایرانی اسلامی بود.

در این اقدام مغتنم که در راستای نهضت ملی زندگی با آیه‌ها بود، علاوه بر توجه به قرآن به موضوع حسّاس دفاع از مظلومان غزّه نیز توجه ویژه شده بود که جای تقدیر دارد.

حضور تمام گروه‌های سنی و اقشار متنوع مردم، خانواده‌محور بودن، ترویج الگوی صحیح نشاط اجتماعی از دیگر نکات قابل توجه در این رویداد بزرگ بود.

ضمن عرض تشکر و قدردانی از تمام برگزارکنندگان این اجتماع با عظمت قرآنی از جمله سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان صدا و سیما، این محفل شکوهمند را یک اتفاق مبارک در راستای افزایش خودسازی و جامعه‌پردازی مورد تأکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم و در مسیر تحقق تمدّن نوین اسلامی دانسته و ان‌شاءالله این اقدامات ارزشمند و خالصانه مقبول حضرت حجّت‌ابن‌الحسن‌العسکری(عج) و زمینه‌ساز ظهور آن حضرت باشد. همچنین آمادگی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای حمایت از بسط این محفل‌های معنوی توأم با نشاط برای تمام کشور را اعلام می‌کنم.

عبدالحسین خسروپناه
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی»

انتهای پیام
captcha