اجرای طرح «هوای مادری» در یزد
کد خبر: 4207878
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲

اجرای طرح «هوای مادری» در یزد

مدیر مسئول مؤسسه قرآن و عترت نور ظاهر استان یزد از اجرای طرح «هوای مادری» با هدف بزرگداشت مقام مادر و جایگاه زن در جامعه به همت این مؤسسه خبر داد.

اکرم شعبانی‌زاده، مدیر مسئول مؤسسه قرآن و عترت نور ظاهر استان یزداکرم شعبانی‌زاده، مدیر مسئول مؤسسه قرآن و عترت نور ظاهر استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا، از اجرای طرح «هوای مادری» به همت این مؤسسه خبر داد و گفت: این طرح زیر نظر سازمان تعلیم و تربیت در حال برگزاری است و بزرگداشت مقام مادر و جایگاه زن در جامعه را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در قالب این طرح برنامه‌ها برای مادر و کودک اجرا می‌شود، هدف اصلی این طرح را تربیت اسلامی و دینی کودکان عنوان کرد. 

شعبانی‌زاده با اشاره به اینکه طرح «هوای مادری» با همکاری بانوان محله در حال برگزاری است، فعالیت مرکز تخصصی صحیفه سجادیه استان یزد ویژه کودکان ۳ الی ۱۲ سال در این مؤسسه را یادآور شد و گفت: امیدواریم بتوانیم طرح صحیفه سجادیه که برای بزرگسالان نیز اجرا می‌شود، بین مادران در کنار هوای مادری برگزار کنیم.

وی که فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده است اظهار کرد: افتخار دارم تا سال 1382 به عنوان مربی قرآن در خدمت قرآن‌آموزان 3 تا 12 سال باشم و بیشتر در زمینه کودکان فعالیت داشتم و از سال 1392 تاکنون به عنوان مدیرمسئول مؤسسه قرآن و عترت نور ظاهر استان یزد مشغول فعالیت هستم و در حوزه‌هایی همانند حفظ قرآن، صحیفه سجادیه، طرح چهار هزار شهید چهار هزار حافظ قرآن فعالیت ویژه‌ای صورت گرفته است.
 
انتهای پیام
captcha