پیام امام جمعه یزد در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق
کد خبر: 4208184
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶

پیام امام جمعه یزد در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق

نماينده ولی‌فقيه در استان و امام جمعه يزد در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق پیامی صادر کرد. 

آیت الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزدبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماينده ولی‌فقيه در استان و امام جمعه يزد در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق پیامی صادر کرد. 

وی در این پیام آورده است: 

«إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَىٰ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ أَنْفُسَهُمْ وَ أَمْوَالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ ۚ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَيَقْتُلُونَ وَ يُقْتَلُونَ… توبه/۱۱۱

وقاحت رژیم جعلی صهیونیستی با جنایت‌هایی که در طی ماه‌های اخیر به اوج رسیده، همچنان ادامه دارد و خوی وحشی‌گری و ددمنشانه‌‌اش پس از حملات وحشیانه به کودکان، زنان و مردان غزه، با نقض دوباره حقوق بین‌الملل به کنسولگری رسمی ایران اسلامی همراه شده است.

رژیم منحوس و سفاک صهیونیستی با حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و نقض فاحش مقررات بین‌المللی، منجر به شهادت سرداران رشید اسلام «سرتیپ پاسدار محمد رضا زاهدی» و «سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی» و چندین نفر از مستشاران نظامی و دیپلمات‌های جمهوری اسلامی ایران و نیروهای سوری شد. 

شهادت این رزمندگان مجاهد و خستگی‌ناپذیر میدان‌های نبرد حق علیه باطل و سربازان مکتب اهل‌بیت(ع) و نظام انقلاب اسلامی در روز شهادت مولی الموحدین امیرالمومنین علی(ع) قلوب مؤمنان را محزون و جریحه‌دار ساخت.

اینجانب و همه مردم وفادار به انقلاب دارالعباده یزد ضمن محکوم کردن این اعمال وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی و عرض تبریک و تسلیت شهادت این عزیزان آسمانی به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه و نایب بر حقش حضرت امام خامنه‌ای حفظه الله و همه همرزمان و امت شهیدپرور ایران اسلامی، امید است دولت و نیروهای مسلح پر افتخار جمهوری اسلامی ایران در ازای این حرکات مذبوحانه جواب دندان‌شکنی به این رژیم غاصب داده و با قدرت و قوت از عمل جنایتکارانه اش پشیمان نمایند.

در پایان از درگاه حضرت احدیّت برای آن شهیدان والامقام رضوان و غفران الهی و همنشینی با انبیا و اولیاء الله و برای خانواده‌های معظم و بازماندگان ایشان صبر جمیل و پاداش وافر و ثبات قدم در تداوم راه شهیدان مسئلت می‌نماییم.»

انتهای پیام
captcha