ارائه خدمات امدادی به بیش از ۲۲۰ یزدی در راهپیمایی روز قدس
کد خبر: 4208888
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۵

ارائه خدمات امدادی به بیش از ۲۲۰ یزدی در راهپیمایی روز قدس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد گفت: ۲۲۸ نفر از راهپیمایان در روز جهانی قدس از ایستگاه‌های سلامت و اکیپ‌های سیار هلال احمر استان خدمات امدادی دریافت کردند.

ارائه خدمات امدادی در راهپیمایی روز قدسبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، محمد عشقی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس، کارکنان، امدادگران، جوانان و داوطلبان سراسر استان همگام با اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی بزرگ شرکت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: 62 امدادگر و نجاتگر در قالب 14 تیم امدادی با به‌کارگیری 10 خودروی امدادی، خودروی کمک‌دار و موتورلانس در مسیر راهپیمایان حضور یافتند و نسبت به پوشش امدادی مراسم اقدام کردند.

عشقی با بیان اینکه تمامی پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای در سطح استان نیز آماده‌باش بودند، بیان کرد: 223 نفر از مردم برای کنترل فشار خون به ایستگاه‌های سلامت و اکیپ‌های سیار مراجعه کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: چهار مصدوم که به‌صورت سرپایی توسط نیروهای امدادی درمان و یک نفر مصدوم توسط آمبولانس هلال احمر به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال داده شد. خانه‌های هلال واقع در روستاها نیز در کنار راهپیمایان حضور داشته و به ارائه خدمات پرداختند.

عشقی گفت: همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، جمعیت هلال احمر در تدوام پویش «بشر دوستی» و جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای مردم مظلوم غزه اقدام به برپایی ایستگاه‌های ویژه در مسیر‌های راهپیمایی و مصلی‌های نماز جمعه با استقرار صندوق و دستگاه‌های کارت‌خوان کرد.

وی اظهار کرد: پویش بشردوستی در مسیرهای راهپیمایی و مصلی‌های نمازجمعه تمامی‌شهرهای استان با مشارکت داوطلبان فعال اجرا شد و این پویش همچنان ادامه دارد و هموطنان نوع‌دوست می‌توانند کمک‌هاى نقدى خود به مردم غزه ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha