شهروندان یزدی نسبت به ثبت جلسات خانگی قرآن اقدام کنند
کد خبر: 4209588
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸

شهروندان یزدی نسبت به ثبت جلسات خانگی قرآن اقدام کنند

مدیر مؤسسه ثقلین یزد با اشاره به اجرای پویش «ستاره‌های زمین» در این استان، از اقشار مختلف مردم که نسبت به برگزاری جلسات خانگی قرآن اقدام می‌کنند، دعوت کرد این جلسات را در سامانه مربوطه ثبت و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

حسین قادری، مدیر مؤسسه ثقلین یزدحسین قادری، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی ثقلین یزد در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به اجرای پویش جلسات خانگی قرآن کریم با عنوان «ستاره‌های  زمین»، ثبت، تشکیل و توسعه جلسات خانگی قرآن را از اهداف این پویش برشمرد و گفت: از همه کسانی که در منزل، محله، حسینیه، پایگاه و یا مکان دیگری که جلسه هفتگی، 15 روزه، ماهانه و حتی روزانه قرآن کریم دارند، دعوت می‌کنم به سامانه جلسات خانگی قرآن مراجعه و نسبت به ثبت این جلسه اقدام کنند.
 
وی ادامه داد: همچنین فعالان این حوزه در سطح استان می‌توانند با مؤسسه قرآنی - فرهنگی ثقلین تماس گرفته تا نسبت به ثبت این جلسه در سامانه کشوری اقدام و از مواهب و مزایای آن بهره‌مند شوند.
 
قادری، اجرای پویش «سوره مبارکه قدر» را از دیگر اقدامات این مؤسسه به مناسبت ماه مبارک رمضان خواند و اضافه کرد: در قالب این پویش خانواده‌ها سر سفره افطار، سحری و یا هفت‌سین سوره قدر را تلاوت و فیلم آن را در سامانه مربوطه ثبت می‌کنند که در پایان ماه مبارک رمضان در قرعه‌کشی 114 سفر زیارتی مشهد شرکت داده می‌شوند.
 
مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی ثقلین یزد اجرای پویش «مسطورا» را از دیگر طرح‌های ماه رمضان دانست و گفت: این پویش سطر سطر با آیه‌های زندگی در قالب حفظ آیاتی از قرآن کریم در روزهای ماه رمضان است که در این آیات تلاوت، حفظ، ترجمه، نکات تفسیری، تربیتی و اعتقادی مدنظر قرار دارد.
 
قادری با اشاره به اینکه طرح مسطورا برگرفته از کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی» رهبر انقلاب است بیان کرد: در پایان ماه رمضان با برگزاری مسابقه‌ای از برترین‌های این پویش تجلیل می‌شود.
انتهای پیام
captcha