جمع‌آوری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در جشن‌های گلریزان کردستان
کد خبر: 4210371
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱

جمع‌آوری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در جشن‌های گلریزان کردستان

رئیس کل دادگستری استان کردستان با اشاره به اینکه در جشن گلریزان سال گذشته مبلغ ۱۰ میلیارد تومان در استان توسط خیرین و نیکوکاران جمع‌آوری شد، گفت: تاکنون در جشن‌های گلریزان امسال در سراسر استان خوشبختانه بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان جمع‌آوری شده است.

جشن گلریزان در سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی، رئیس کل دادگستری استان کردستان در مراسم جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومان مالی در سنندج که امروز، 26 فروردین ماه در سالن جلسات هتل شادی سنندج برگزار شد، گفت: به فرموده خداوند متعال در قرآن کریم، رحمت واسعه الهی شامل حال افراد نیکوکار و بخشنده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در جشن گلریزان سال گذشته مبلغ 10 میلیارد تومان در استان توسط خیرین و نیکوکاران جمع‌آوری شد، افزود: تاکنون در جشن‌های گلریزان امسال در سراسر استان خوشبختانه بالغ بر 15میلیارد تومان جمع‌آوری شده است. 

رئیس کل دادگستری استان کردستان بیان کرد: هم اکنون 307 زندانی جرایم غیرعمد و محکومان مالی در زندان‌های استان در حال تحمل حبس هستند که امیدواریم با اختصاص این مبلغ، تعداد بیشتری از محکومان مالی و جرایم غیرعمد از زندان‌های استان زندان آزاد شوند.

وی با اشاره به اینکه ما مسلمانان در ماه مبارک رمضان از خداوند کریم طلب رحمت و آمرزش کرده‌ایم، تأکید کرد: دنیا دار آزمایش و امتحان انسان است و در این‌گونه مراسم‌ها انسان‌ها آزمایش می‌شوند و حضور در این مراسم‌ها توفیق الهی است که شامل حال خیلی از افراد نمی‌شود. 

یادآور می‌شود؛ در ادامه این مراسم، خیرین و صاحبان صنایع و کارخانجات مرکز استان، مبلغ بیش از 2 میلیارد تومان به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان کمک کردند.

انتهای پیام
captcha