عملیات «وعده صادق» اقتدار ایران را به نمایش گذاشت
کد خبر: 4211590
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸
نماینده ولی فقیه در سمنان:

عملیات «وعده صادق» اقتدار ایران را به نمایش گذاشت

حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی با بیان اینکه عملیات «وعده صادق» توان موشکی و اقتدار ایران را به نمایش گذاشت و مستضعفان عالم را شاد کرد، گفت: این عملیات موجب شد مقاومت اسلامی در منطقه روحیه‌ای جدید پیدا کند.

حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در سمنان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، صبح امروز، دوم اردیبهشت‌ماه در مراسم زنگ اقتدار ویژه قدردانی دانش‌آموزان استان سمنان از سپاه پاسداران که در مرکز آموزشی شهید قزوهی سمنان برگزار شد با بیان اینکه عملیات «وعده صادق» توان موشکی و اقتدار ایران را به نمایش گذاشت و مستضعفان عالم را شاد کرد، گفت: این عملیات موجب شد مقاومت اسلامی در منطقه روحیه‌ای جدید پیدا کند.

امام جمعه سمنان ادامه داد: زنگ اقتدار، مبنای دینی دارد که در این راستا خداوند در قرآن کریم همه ما را به استقامت ترغیب کرده و خواستار ایستادگی همه ما شده است.

مطیعی با بیان اینکه خداوند در قرآن می‌فرماید که استقامت داشته باشید، اظهار کرد: مردم غزه امروزه مظهر استقامت هستند و با پایمردی خودشان با وجود تمام سختی‌هایی که در غزه وجود دارد، استقامت می‌ورزند.

به گفته وی امروز افتخار ما و مردم فلسطین این است که مقاومت و ایستادگی مردم غزه به‌خصوص کودکان و نوجوانان به‌عنوان نماد اسلام و باعث ترویج فرهنگ قرآنی و گرویدن انسان‌های بسیاری به دین اسلام شده است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان خواستار توجه بیشتر مسئولان فرهنگی و آموزشی کشورمان به فرهنگ مقاومت و تبیین آن شد و افزود: فرهنگ ایستادگی و مقاومت بیش از پیش در سطح جهان نشر و ترویج پیدا کند.

سیدجمال وزیری، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه عملیات غرورآفرین وعده صادق، تابوی شکست‌ناپذیری رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل را از بین برد، گفت: بساط رژیم غاصب اسرائیل و دنیای بدون اسرائیل را به‌زودی شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha