نفرات برتر مسابقات ملی حفظ و مفاهيم نهج البلاغه معرفی شدند
کد خبر: 1186289
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۱

نفرات برتر مسابقات ملی حفظ و مفاهيم نهج البلاغه معرفی شدند

نفرات برتر مسابقات ملی حفظ و مفاهيم نهج البلاغه در رشته‌های حفظ كل، حفظ خطبه‌ها، نامه‌ها و حكمت‌ها و مفاهيم نهج البلاغه معرفی و تجليل شدند.


گروه فعاليت‌های قرآنی: نفرات برتر مسابقات ملی حفظ و مفاهيم نهج البلاغه در رشته‌های حفظ كل، حفظ خطبه‌ها، نامه‌ها و حكمت‌ها و مفاهيم نهج البلاغه معرفی و تجليل شدند.


به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه قم، مراسم اختتاميه ششمين دوره مسابقات ملی حفظ و مفاهيم نهج البلاغه شنبه شب 21 بهمن با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمين ميرباقری استاد حوزه علميه قم و حجت الاسلام والمسلمين محمد رضازاده جويباری رييس موسسه قرآن و نهج البلاغه كشور و حضور مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در فرهنگسران جوان برگزار و نفرات برتر اين مسابقات پس از چهار روز رقابت در رشته های مختلف معرفی شدند.


در رشته حفظ كل نهج البلاغه و حفظ صحيفه سجاديه حميد چنانی از اهواز به رتبه برتر دست پيدا كرد.


در رشته حفظ كل خطبه ها بخش برادران جواد كرمی از قم و در رشته حفظ كل خطبه های بخش خواهران محدثه دانشمند از كاشان به مقام برتر رسيدند.


در رشته حفظ 110 خطبه نهج البلاغه بخش برادران محمدعيوض اشرفی از قم به مقام اول و محمدباقر محقق از قم به مقام دوم رسيدند، در اين بخش رتبه سوم اعلام نشد و محمدمهدی رجبی از مشهد و محسن علی اميری به رتبه های چهارم و پنجم دست پيدا كردند همچنين در رشته حفظ 110 خطبه بخش خواهران مريم صادقی طاهری از كاشان حايز رتبه برتر شد.


در حفظ كل حكمت های نهج البلاغه سيدمحمد جاويد مدقق از قم و محمدرضا ابراهيم آبادی مقام های اول و دوم بخش برادران و فضه قديريان و زهرا خبازی و زهرا سادات سيروس نژاد مقام های اول تا سوم بخش خواهران را ازآن خود كردند.


هادی چنانی از اهواز و منيره طالبيان از كاشان نيز رتبه های برتر رشته حفظ نامه های نهج البلاغه را به دست آوردند.


احمد محمدزاده نوغانی از مشهد، حسن مرادی مزرعه نو از تهران، حسين محمودی نسب از رامسر و نبی الله باجلان از قم رتبه های اول تا چهارم رشته مفاهيم نهج البلاغه بخش برادران و بهاره موسوی از لرستان، راضيه لشكری از شيراز، مينا صفی لو از كرج، مريم سادات شريفی از اصفهان و مليحه راستی از اصفهان نيز مقام های اول تا پنجم رشته مفاهيم نهج البلاغه در بخش خواهران را كسب كردند.


همچنين در رشته مفاهيم قرآن بخش برادران محمد تقی ابدال از اصفهان، ابراهيم حسام پور از فارس، يونس جمالی از قم، احمدعلی قديری از اصفهان و رامين اسلام دوست از بندرانزلی حايز رتبه های اول تا پنجم شدند. مهرنوش صف شكن از شيراز، نديمه حسام پور از فارس، حميده ابراهيمی از ايلام، زهرا زرگران از اصفهان، فاطمه احمدلو از قم و محدثه محتجبی از تهران نيز مقام های اول تا پنجم رشه مفاهيم قرآن بخش خواهران را به دست آوردند.


ششمين دوره مسابقات ملی حفظ و مفاهيم نهج البلاغه از 18 لغايت 21 بهمن ماه با حضور 200نفر شركت كننده در اردوگاه ولايت قم برگزار شد.

captcha