فرهنگ ایثار رمز ایستادگی ملت ایران است
کد خبر: 1358569
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۶
سبزواری:

فرهنگ ایثار رمز ایستادگی ملت ایران است

گروه اجتماعی: سرپرست فرمانداری شهرستان اردل فرهنگ ایثار را رمز ایستادگی ملت ایران دانست و گفت: استمرار و پویایی فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد در جامعه زمینه ساز ایستادگی ملت ایران در مقابل دشمنان می شود.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، سرپرست فرمانداری شهرستان اردل به همراه امام جمعه و جمعی از مسولان ادارات از خانواده شهیدان خداداد میرزا زاده، سردار اکبر بابادی و سهراب ریئسی دیدار کرد.



کورش سبزواری، سرپرست فرمانداری شهرستان اردل در این دیدار دلجویی از خانواده معظم شهدا را یک وظیفه و ادای دین به شهدا و آرمان ها والای آنها دانست و اظهار کرد: به یقین زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب موجب استواری و تداوم حرکت انقلاب خواهد شد.



وی با تاکید بر لزوم توجه جدی مسئولان و خدمتگزارن نظام به وصیت های شهدا خاطرنشان کرد: به طور قطع خدمتگزار واقعی کسی است که وصیت شهدا و دستورات و خط امام و رهبری را نصب العین خود قرار دهد و به یقین سعادت و عاقبت بخیری نیز در عمل به این امر مهم نهفته است.



سبزواری فرهنگ ایثار و شهادت را تنها راه ایستادگی در برابر دشمنان دانست و گفت: زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد در جامعه همیشه ایام باید مستمر و پویا باشد تا بتوانیم درمقابل دشمنان ایستادگی کنیم.



 وی خدمت به خانواده شهدا را اقدامی ارزشمند و الهی خواند و افزود: خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب و ملت هستند.



به گفته وی، اخلاص، ایمان و ولایت مداری شهدا در حفظ خاک میهن اسلامی وصف ناپذیر است و تکریم شهدا و خانواده آنان باید سرلوحه نسل امروز در همه عرصه های زندگی باشد .



به گزارش ایکنا، درپایان این دیدار با اهدای هدایایی ازخانواده معظم این شهدا تجلیل شد.

captcha