طراحی ماشين بدون سوخت براساس آيات قرآن
کد خبر: 2563373
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۲

طراحی ماشين بدون سوخت براساس آيات قرآن

گروه فعاليت های قرآنی: نويسنده كوچك‌ترين قرآن دنيا و مخترع ايرانی۲۷4 اثر در تبريز از طراحی ماشين بدون سوخت براساس آيات قرآن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بين المللی قرآن(ايكنا) شعبه اذربايجان شرقی، روح الله شريفی، مخترع ماشين بدون سوخت و قرآن۷ ميلی متری و۲۷۲ اختراع ديگر، شامگاه جمعه، 28 تيرماه در جمع كاركنان سازمان جهاد كشاورزی استان، با بيان اينكه ماشين بدون سوخت را براساس يك آيه از قرآن طراحی كرده است، اظهار كرد: تاكنون 274 اختراع قرآنی داشته است كه همگی از قرآن و روايات استخراج شده است.
اين استاد دانشگاه بابيان اينكه توانسته است قانون تشكيل تصوير در ميكروسكوپ را تغيير دهد افزود: ميكروسكوپ‌های كنونی با دولنز كار می‌كنند، درحالی كه ميكروسكوپ ساخته وی صرفاً با يك لنز طراحی شده كه دارای قدرت بسيارعجيبی است.
وی با اشاره به اينكه يكی از شاگردان انيشتن كه هم دوره دكتر حسابی بوده است با وی تماس گرفت و از وجود ميكروسكوپی با يك لنز اظهار تعجب كرد، گفت: وی پس از ديدن اين ميكروسكوپ آن را به معجزه‌ای شبيه دانست و اظهار كرد در صورتی كه پشتيبانی علمی نياز باشد ما حاضر به خدمت به شما هستيم.
شريفی افزود: غربی‌ها همواره از غرور عجيبی برخوردارند، آنها همواره می‌خواهند قدرت خود را به رخ ديگران بكشند لذا درجواب گفتم شما معتقد بوديدكه اين مسئله غيرممكن است درحالی كه غرب تمامی داشته‌هايش را ازايران و فرهنگ اسلام دارد.
اين استاد دانشگاه با بيان اينكه در جمع دانشجويان پرسيده بود دليل علمی ضرورت حجاب چيست و هيچ كس نتوانسته بود پاسخ دهد گفت: من فقط از طريق ديدگاه و كتب اساتيد اروپايی اثبات كردم كه حجاب برای خانم‌ها واجب است؛ همچنين علت اينكه چرا حجاب فقط برای خانم‌ها اجباری است؟ چرا حجاب حدود است كه مباحث ژنتيك و غيره را بيان كردم.
وی افزود: ماشين بدون سوخت را براساس يك آيه از قرآن طراحی كرده ام، دكترای مكانيك ندارم ولی توانستم ماشينی بسازم كه نه آب، نه برق، ‌نه انرژی خورشيدی، هيچ سوختی نياز ندارد، بلكه براساس انرژی جاذبه زمين حركت می‌كند.
شريفی با بيان اينكه غرب هر چه دارد از تمدن اسلامی و ايرانی است گفت: چطور می‌شود كه حجامت را آمريكا در سال 2007 به نفع خود ثبت می‌كند طوريكه اگر كسی در تهران بخواهد مطب حجامت بزند بايد از آمريكا اجازه بگيرد، درحالی‌كه پيامبر اسلام 1400 سال قبل آن را مطرح كرده بود. ما چقدر ضعيف عمل كرديم كه هرچه داشتيم بر باد رفته است!
وی با بيان اينكه ماشين بدون سوخت را بر اساس آيات « خلق سبع سموات و من الارض مثلهن...» و « خلق السموات و الارض فی ستة ايام ... » طراحی كرده است،‌ گفت: اين آيات يك دستور و علم است؛‌ اينكه چرا هفت طبقه و اين آسمان در حال گردش هستند؛ يعنی اين انرژی از كجا به وجود می‌آيد؟
شريفی گفت: كوچك‌ترين قرآن جهان در 7 ميليمتر تهيه شده است، غربی‌ها انجيل را كه شامل 307 صفحه بود را در 29 ميليمتر تهيه كرده بودند كه اين قرآن 7 ميليمتری با قطر 3 ميكرون معادل يك سوم قطر گلبول قرمز خون در 633 صفحه با تكنولوژی بمباران ليزری بر روی يك لايه سيليكون نگاشته شده كه آيات آن با ميكروسكوپ قابل مشاهده و قرائت است.
وی مهمترين اختراع خود را ساخت كوچكترين ميكروسكوپ دنيا دانست و افزود: زمانی كه در جبهه بودم يك دوربين شكسته عراقی پيدا كردم و با يكی از لنزهايش يك دوربين نجومی ساختم در واقع تحقيقات سيستماتيك فيزيك بنده از آنجا شروع شد و در ادامه با يك لنز و هزينه بسيار اندك ميكروسكوپی جيبی به اندازه يك انگشت و با وزن 25 گرم و با قدرت بزرگ نمايی 650 ديوپتر با لنزی به قطر 4/0 ميليمتر ساختم كه بايد بگويم اين ميكروسكوپ پيچيدگی خاصی نداشته و خراب هم نمی شود و اين ميكروسكوپ در بخش كشاورزی به درد محققين و صاحبان كلينيك های گياه پزشكی می خورد .
اين جانباز شيميايی دوران جنگ تحميلی با بيان اينكه بايستی تلاش كرد تا منويات مقام معظم رهبری در مورد كاربردی شدن تحقيقات علمی در داخل كشور را عملياتی نماييم گفت: اميدوارم روزی فرا رسد كه بتوانيم با تلاش همگانی به جايگاه گذشته خويش در علوم و فنون مختلف دست يابيم.
captcha