طرح تلاوت قرآن در همدان اجرا می‌شود
کد خبر: 2605660
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۳

طرح تلاوت قرآن در همدان اجرا می‌شود

گروه اجتماعی: مدير بنياد قرآن همدان از اجرای طرح ملی تلاوت قرآن كريم با هدف استعداد‌يابی نونهالان و نوجوانان برای نخستين بار همزمان با برخی استان‌های دیگر از روز چهارشنبه، اول آبان‌ماه در همدان خبر داد.

جواد صديق، مدير بنياد قرآن مجيد استان همدان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه همدان، گفت: طرح ملی تلاوت قرآن كريم با هدف استعداد‌يابی نونهالان و نوجوانان برای نخستين بار همزمان با برخی استان‌های دیگر از روز چهارشنبه، اول آبان‌ماه در همدان اجرا می‌شود.
وی افزود: در اجرای اين طرح دانش آموزانی كه به تلاوت و قرائت قرآن علاقمندند و هم انگيزه زيادی در اين زمینه دارند توسط اساتيد و بازرسان بنياد قرآن مورد آزمون قرار گرفته و كسانی كه دارای استعداد هستند، شناسایی می‌شوند.
مدير بنياد قرآن مجيد استان همدان تصریح کرد: نوجوانان سنين ۸ الی ۱۶ سال گروه مخاطب طرح ملی تلاوت قرآن كريم هستند كه در مدارس همدان مورد آزمایش قرار خواهند گرفت.
صديق اضافه كرد: اين طرح از اول آبان ماه توسط مجمع اساتيد و قاريان و حافظان استان اجرا شده و همچنين علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بيشتر با بنياد قرآن مجید استان همدان تماس حاصل نمایند.
مدير بنياد قرآن مجید استان همدان خاطرنشان كرد: با توجه به هجمه‌های فرهنگی و منفی غرب توجه بيشتر به نسل جديد و تربيت قرآنی كه از مدارس و خانواده‌ها بايد آغاز شود از دلايل توجه به بيشتر به اين طرح است كه آموزش و پرورش در اين طرح بنياد قرآن را حمايت می‌‌کند.
captcha