رؤسای جهاددانشگاهی کشور با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند
کد خبر: 2774743
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱
با حضور در مدرسه علمیه امام‌خمینی(ره) اراک؛

رؤسای جهاددانشگاهی کشور با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند

گروه اجتماعی: رؤسای مراکز آموزش عالی جهاد دانشگاهی کشور از حجره دوران طلبگی امام خمینی(ره) در اراک بازدید کرده و با آرمان‌های آن حضرت تجدید میثاقی دوباره کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، رؤسای مراکز آموزشی عالی جهاد دانشگاهی کشور در حاشیه گردهمایی دوروزه در اراک از مدرسه علمیه امام خمینی(ره) در اراک بازدید کردند.

براساس این گزارش، همزمان با قرارگرفتن در آستانه سی و ششمین بهار انقلاب رؤسای 31 استان کشور به همراه معاونان فرهنگی، آموزشی و پژوهشی از حجره قدیمی حضرت امام(ره) در اراک بازدید و با آرمان های آن حضرت تجدید عهدی دوباره بستند.

این گزارش می‌افزاید؛ مسئولان ارشد استانی و شهرستان اراک در این بازدید تیم بازدید کننده را مشایعت کرده و در مورد این مکان روحانی توضیحاتی را ارائه کردند.

حجره حضرت امام(ره) یکی از اماکنی است که ایشان دوران جوانی و ابتدای طلبگی خویش را در آن مستقر بوده و از محضر اساتید عالی مرتبه کسب فیض فرمودند.

تیم بازدیدکننده بازدید از این مکان معنوی و روحانی را تداعی کننده روزهای قبل از انقلاب و سال های اول انقلاب دانستند و حضور در این مکان را قوت قلبی برای ادامه حرکت در مسیر انقلاب و شکوفایی هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کردند.

یادآور می‌شود؛ گردهمایی رؤسای جهاددانشگاهی همه ساله در استان‌های مختلف برگزار می شود که امسال این نشست صمیمی طی دو روز به میزبانی استان مرکزی در حال برگزاری است.

captcha