سقوط جرثقیل بی‌کفایتی آل سعود را به اثبات رساند
کد خبر: 3364658
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱
آیت الله محمدتقی آل هاشم:

سقوط جرثقیل بی‌کفایتی آل سعود را به اثبات رساند

گروه سیاسی:آیت الله محمدتقی آل هاشم،امام جمعه موقت تبریز گفت: سقوط جرثقیل و جان باختن مظلومانه زائران بیت الله‌الحرام بار دیگر بی کفایتی حاکمان آل سعود را نشان داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، آیت الله محمدتقی آل هاشم، امام جمعه موقت تبریزدر خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز با تسلیت به بازماندگان جان‌باختگان حادثه مکه اظهار کرد: با حادثه رخ داده، رژیم دست نشانده آمریکایی آل سعود بار دیگر نشان داد که لیاقت خادمی حرمین شریف را ندارد.

وی به تعرض صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی اشاره کرد و گفت: این جنایت کاران به هیچ مرزی و حتی به قانون خود پایبند نیستند و مردم مومن و نمازگزار تبریز جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و خواستار رسیدگی جوامع بین‌الملل به جنایات رژیم جایتکار اسراییل هستند. 

وی با تسلیت رحلت آیت الله خزعلی افزود: ایشان از یاران صدیق و دوستان باوفای امام خمینی (ره) بود و علاقه بسیاری به مقام معظم رهبری داشت، وی سه بار توسط ساواک دستگیر و تبعید شده بود و در  وصیت نامه‌اش تاکید کرده بود که بر سنگ مزارش از نوشتن القاب گوناگون خودداری شود و نوشته شود "خزغلی دوستدار خمینی(ره)  بود" .

امام جمعه موقت تبریز به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان سپاه پاسداران و سخنرانی‌های اخیر ایشان اشاره و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب خواستار مبارزه و مقابله با دشمنان نظام و اسلام از طریق اقتصاد مقاومتی، پیشرفت علمی و توجه دستگاه‌های فرهنگی به تهاجمات فرهنگی دشمنان هستند.

وی با بیان اینکه باید از ایثارگری رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس قدردانی کرد، گفت: نباید رزمندگان، سربازن گمنام امام(ره) و خانواده شهدا را به فراموشی سپرد چرا که امنیت و آسایش امروز را مدیون جانفشانی‌های این عزیزان هستیم. 

آیت الله آل هاشم همچنین با اشاره به سالروز وفات استاد شهریار و روز شعر و ادب افزود: شهریار مردی مومن و انقلابی بود، بطوری که در زمان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با سرودن اشعاری انقلابی دین خود را به انقلاب و نظام ادا کرد و اکنون وظیفه شاعران جوان و انقلابی است که راه استاد شهریار را ادامه دهند.

وی در خصوص آغاز سال تحصیلی جدید نیز اظهار کرد: خانواده‌های دانش آموزان در طول سال با معلمان فرزندان خود دیدار کرده و از کم و کیف وضعیت تحصیلی آنان باخبر شوند چرا که دانش آموزان آینده سازان کشور هستند و باید برای آینده آنان از هم اکنون برنامه‌ریزی کنیم.

captcha