بدحجابی زمینه‌ساز بسیاری از آسیب‌ها در جامعه است
کد خبر: 3384744
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۳
ملانوری:

بدحجابی زمینه‌ساز بسیاری از آسیب‌ها در جامعه است

گروه اجتماعی: فرماندار رفسنجان گفت: بدحجابی زمینه‌ساز بسیاری از پدیده‌ها و آسیب‌ها در جامعه است و در این زمینه برنامه‌هایی مطابق با عرف جامعه درنظر داریم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حمید ملانوری، فرماندار رفسنجان دیروز، 20 مهرماه در جلسه ستاد صیانت از امنیت عمومی و حفظ حقوق شهروندی با تسلیت درگذشتگان فاجعه منا و شهادت سردار همدانی سردار رشید سپاه اسلام گفت: در حالی شاهد بازگشت حاجیان از عربستان هستیم که جمع زیادی از این حجاج بازنگشتند و دولت عربستان باید نسبت به این کوتاهی خود پاسخ‌گو باشد.
وی افزود: با توجه به فرارسیدن ماه محرم فضای عمومی جامعه باید به گونه‌ای باشد که جدای از سوگ اباعبدالله الحسین(ع) برای گرامیداشت حجاج درگذشته نیز فضا ایجاد شود.
ملانوری با بیان اینکه در راستای خدمت به مردم قانون حقوقی را بر گردن ما گذاشته و صیانت از حریم عمومی مردم و حقوق شهروندان است.
وی ادامه داد: مردم و دولت اگر تکالیف خود را نسبت به هم به‌ خوبی انجام دهند در قالب خدمات متقابل حقوق شهروندی رعایت می‌شود.
فرماندار رفسنجان تصریح کرد: در راستای حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی دغدغه‌هایی داریم، حجاب و عفاف موضوع مهمی است و باید مورد توجه قرار گیرد.
وی بیان کرد: بدحجابی زمینه‌ساز بسیاری از پدیده‌ها و آسیب‌ها در جامعه است و در این زمینه برنامه‌هایی مطابق با عرف جامعه در نظر داریم.
وی اظهار کرد: در بحث حجاب برخی مطالب غیرکارشناسی مطرح می‌شود، باید مسائل را واکاوی کرد و اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی کرد تا حجاب شکل ضابطه‌مندی به خود بگیرد.
ملانوری بیان کرد: کلاس‌های آموزشی سطح شهر اعم از کلاس‌های فرهنگی، هنری، زبان و ... بررسی شود و نسبت به حجاب و عفاف و رعایت نکاتی از این قبیل تذکرات لازم ارائه شود.

captcha