برگزاری شب ‌شعر رضوی در خلیل‌آباد
کد خبر: 3523442
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳

برگزاری شب ‌شعر رضوی در خلیل‌آباد

گروه هنر: اولین شب‌ شعر رضوی با حضور جمعی از شاعران و هنرمندان شب گذشته در شهرستان خلیل‌آباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، اولین شب‌ شعر رضوی، شب گذشته، 26 مردادماه به همت کانون بسیج هنرمندان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلیل‌آباد در سالن اجتماعات مجتمع ثامن‌الحجج(ع) خلیل‌آباد برگزار شد.
در این مراسم که با حضور جمعی از شاعران، هنرمندان و  مردم شهرستان خلیل‌آباد برگزار شد، علی توکلی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلیل‌آباد از برگزاری بیش از 200 برنامه فرهنگی، هنری، مذهبی و ورزشی به مناسبت دهه کرامت در این شهرستان خبر داد.
وی با بیان اینکه دهه کرامت فرصت مناسبی برای ارائه برنامه‌های فرهنگی و هنری و ترویج سیره و فرهنگ رضوی در بین آحاد مردم است، افزود: در این ایام بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی، هنری، مذهبی و ورزشی در قالب ۵۰ عنوان برنامه در شهرستان خلیل‌آباد اجرا شد.
توکلی تصریح کرد: برنامه‌های دهه کرامت سال جاری با شعار محوری اقدام و عمل جهادی با پیروی از سبک زندگی اهل‌بیت(ع) علاوه بر ۳۴ کانون فرهنگی ـ هنری مساجد، در بیش از ۱۵ پایگاه مذهبی سطح شهرستان اجرایی شد.
وی به برنامه‌های اجرا شده در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: آذین‌بندی و چراغانی تمامی معابر، ادارات و پایگاه‌های مذهبی، توزیع بسته‌های متبرک رضوی، ایجاد ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری مراسم جشن، سخنرانی، مولودی‌خوانی، غبارروبی مزار شهدا، افتتاحیه اردوهای جهادی، برپایی نمایشگاه‌های عکس رضوی، برگزاری مسابقات ورزشی، پخش صلوات خاصه حضرت امام رضا(ع) در سطح ادارات و … از اهم برنامه‌های اجرا شده در ایام دهه کرامت شهرستان خلیل‌آباد بود.
یادآور می‌شود، در این برنامه شاعران به خواندن شعرهای ناب خود در وصف اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) به‌ویژه حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) پرداختند.
captcha