9 هزار دانش‌‌آموز بی‌بضاعت؛ چشم انتظار کمک‌ مردم در جشن عاطفه‌ها
کد خبر: 3528274
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲

9 هزار دانش‌‌آموز بی‌بضاعت؛ چشم انتظار کمک‌ مردم در جشن عاطفه‌ها

گروه اجتماعی: مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: نزدیک به ۹ هزار دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد منتظر کمک‌های انسان‌دوستانه و خیرخواهانه مردم در جشن عاطفه‌ها هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد امروز، 16 شهریورماه در جمع خبرنگاران با اشاره به وظایف و رسالتی که کمیته امداد بر عهده دارد، عنوان کرد: از بدو تأسیس این نهاد حمایتی در کشور و در این استان تاکنون خدمات ارزنده‌ای به جامعه هدف ارائه کرده است.
وی یکی از برنامه‌های مورد حمایت کمیته امداد را جشن عاطفه‌ها برشمرد و ابراز کرد: در جشن عاطفه‌ها حس انسان دوستی مردم جلوه و نمود دیگری پیدا می‌کند.
مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: جشن عاطفه‌ها جشن دینی و ملی در ایران است که هدف آن حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نیازمند بوده که خود را برای رفتن به مدرسه در سال تحصیلی جدید آماده می‌کنند.
محبی  از مشارکت دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌هایی مانند صدا و سیما، آموزش و پرورش، بسیج و مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد در برگزاری جشن عاطفه‌ها خبر داد و یادآور شد: امسال نیز همانند همه سال‌های گذشته این جشن را در استان و در روز ۲۴ شهریور در پایگاه‌های مرکزی کمیته امداد و مرحله دوم آن را در دهم مهرماه در تمامی مدارس استان داریم.
وی اضافه کرد: در این دو مرحله کمک‌های دانش‌آموزان مدارس برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت را جمع‌آوری می کنیم، ضمن اینکه نزدیک به تعداد ۹ هزار دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد منتظر کمک‌های انسان‌دوستانه و خیرخواهانه مردم در جشن عاطفه‌ها هستند.
محبی افزود: مردم نیکوکار استان در سال گذشته مبلغ ۱۳ میلیارد ریال در جشن عاطفه‌ها کمک کردند که نسبت به سال قبل یعنی در سال ۹۳ به میزان ۹ درصد افزایش داشته است.
وی بیان کرد: مردم کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند با شماره‌گیری #۱*۸۸۷۷* و با وارد کردن مبلغ و کد استان یا شهرستان در این امر خیرخواهانه سهیم باشند و شماره حساب ۰۱۰۲۲۲۹۰۵۶۰۰۹ نزد بانک صادرات شعبه جمهوری نیز کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کند.
captcha