درس عزت‌مندی شهدا در جامعه به‌درستی تبیین شود
کد خبر: 3546341
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹

درس عزت‌مندی شهدا در جامعه به‌درستی تبیین شود

گروه اجتماعی: معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا با تأکید بر نقش شهدا در تثبیت و صلابت نظام جمهوری اسلامی، گفت: درس عزتمندی و آزادگی شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس باید به درستی برای نسل جوان تبیین و تشریح شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، الیاس گل محمدزاده، معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا روز سه‌شنبه 25 آبان‌ماه در آیین شهدا آبروی محله در منزل شهید عباس‌زاده که به همت حوزه امام رضا(ع) سپاه غدیر تبریز برگزار شد، با تاکید بر نقش شهدا در تثبیت و صلابت نظام جمهوری اسلامی، گفت: درس عزتمندی و آزادگی شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس باید به درستی برای نسل جوان تبیین و تشریح شود.
وی، افزود: بصیرت افزائی و شناخت کافی از دین و انقلاب بهترین راه مبارزه با هجمه و نفوذ دشمنان است که امروز نوک حملات خود را متوجه نسل جوان و خانواده‌های ایرانی کرده‌اند.
وی، شهدا را آبروی نظام و کشور خواند و گفت: بی شک زنده نگه داشتن یاد شهدا و حضور در چنین محافلی بی نتیجه نخواهد بود.
گل‌محمدزاده با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره ارزش و جایگاه شهدا و آیین‌های گرامیداشت آنها، جایگاه شهادت را بسیار رفیع دانست و اظهار کرد: شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادامه دهندگان و پیروان واقعی شهدای کربلا بودند و به ما درس عزت و آزادگی آموختند.
معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا، با اشاره به آینده نگری حضرت امام خمینی(ره) در شکل گیری بسیج، گفت: امروز در جبهه مقاومت کشورهای دوست با الگو برداری از بسیج مستضعفین ایران اسلامی، آن را در کشور خود پیاده کرده و مشاهده می‌کنیم که چگونه در برابر دشمنان، با چنگ و دندان از میهن و کشور خود دفاع می‌کنند.
captcha